Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det gamle emne: Hvor meget betyder domænenavnet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt mit link til Amino fra dengang Thorborgs i en gammel tråd fik folk til at linke så han kunne komme op og være først på Google på ordet "Iværksætter". Jeg prøvede så at google "Iværksætter" bare for at se hvordan det går.

Han er nummer 3 hvilket jo er godt og der har også været lidt sjov med at 100svar som også er en her fra Amino har holdt ham stangen fra førstepladsen.

Det der for mig er underligt er plads nummer to som er iværksætter.net. Det er en tom Wordpress blog som så vidt jeg lige kan se ikke har andet kørende for sig end domænenavnet og der er ikke sket noget siden installationen i november 2007. Jeg synes at have læst at selve domænenavnet ikke har den store betydning hvis andet SEO er lavet ordentligt. Jeg ville jo derfor mene at et forum som Amino med mange links, en masse iværksætteri og meget mere relevant indhold skulle udplacere denne side.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slet ikke iværksætter.net på de første 5 sider (gad ikke kigge længere) ?

 

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var logget ind på google.com og det var der jeg prøvede. Den er her nummer 2. Logger jeg ud og stadig på google.com er den også nummer 2. Det er klart det ikke er lige så relevant som hvis det var på google.dk.

Dog er det stadig interessant at det forholder sig sådan mener jeg. 

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger jeg på ure, herreure og designure, ligger de tilsvarende domænenavne på 1. pladsen. Man skal nok passe på med at undervurdere betydningen af at have domænenavnet.

Mvh Jesper

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænenavnet betyder en del, det er der ingen tvivle om.

har du et domæne hvor dit keyword indgår, så har du et forspring i forhold til dine konkurrenter, men selvom man har et forspring, så er det jo ingen garanti for at man vinder. :)

Jeg kan iøvrigt heller ikke se iværksætter.net nogen steder når jeg søger på iværksætter?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i hverttilfælde to gode grunde til at vælge et domænenavn, hvor der indgår et vigtigt søgeord:

1) Google synes at værdsætte, at der indgår søgeord i domænenavnet og placerer dig højere.

2) Den søgendes øjne vil nemmere falde over et søgeresultat, hvor søgeordet også indgår i domænenavnet (eller et mappenavn/filnavn) - som fx:

Odense Webdesign: Online WebDesign - Odense - Fyn

Jeg hjælper din virksomhed sikkert ud på internettet - Ring og få et tilbud på 70 25 55 52 nu!
www.onlinewebdesign.dk/webdesign-odense.htm - 14k - Cached - Lignende sider

:)

Karsten

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Et af de sites jeg ejer hvor der er nok det bedste domæne tilknyttet i hele Danmark. Vil jeg sige der kommer en del trafik grundet det. dog er hovedeparten dog via "endeløse" topplaceringer på div. søgeord der tilhøre genren.


Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)