Jeg arbejder skam hele ferieugen kun foran computeren med IT Var til fodbold i går hvor en idiot laved en beskidt takling, så må helt ikke lave anden end at sidde stille
|
Hej Esben
Jeg vil også gerne give dig et tilbud, men er lige nødt til at regne på det og så jeg vender tilbage. Vi har lidt travlt lige her efter påske.
Visual Angels er en lille grafisk tegnestue som råder over et par dygtige grafikere, adgang til mange forskellige cms-systemer (så jeres behov bliver matched så godt som muligt)
Som designer synes jeg det er uhyre vigtigt at et site ikke bare ser godt ud med et par pæne farver hist og pist, men at man tænker over målgruppe, funktionalitet, sitestruktur og opbygning, brugervenlighed og meget andet. Og det kan være at det er det arbejde som gør at hjemmesiden holder en del år længere end den ellers ville. Og så meget koster det heller ikke.
I Visual Angels arbejder vi på at hjælpe vores kunder på længere sigt. Og derfor kommer de tilbage. Nogle af vores gamle kunder som vender tilbage det ene år efter det andet med nye opgaver.
Her er nogle referencer på lidt større kunder som vi stadig hjælper og har hjulpet i en del år.
www.frivilligraadet.dk
www.spildevandscenter.dk
www.andelskassen-jak-slagelse.dk
Vi kan desuden tilbyde at fremstille jeres trykte materiale så det hænger sammen med hjemmesiden. hvis I skulle få brug for det. Og Flash hvis der er brug for det.
Jeg håber, at du kan vente på jeg får sat et tilbud op til dig.
Bedste hilsner
Dorte Andersson