Som nyvalgt medlem i bestyrelsen for Det Danske Handelskammer i Letland vil jeg med dette indlæg gerne have tilsendt tilbud på en ny hjemmeside til handelskammeret. Hvis I ser www.dcc.lv så forstår I sikkert hvorfor dette er nødvendigt! Der er behov for følgende: Et CMS system der er brugervenligt så handelskammerets ansat/te nemt og bekvemt kan foretage ændringer og opdateringer, Kalender med onlinebooking af handelskammerets arrangementer, mulighed for at indsætte reklamebannere, tilmelding/framelding af nyhedsbrev, et foto-galleri, et diskussionsforum, "formandes blog", sprogvalg (min. 3) og online medlemsansøgning. Designmæssigt skal det signalere "dansk design", professoinalitet og seriøsitet. Udover det (noget klodsede) logo er der ikke andre bundne designelementer der skal inkluderes. En designopdatering af logoet må blive næste gang. Da budgettet ikke er stort behøver det ikke at være unikt og må gerne være baseret på en skabelon. I tilfælde af at vi finder tilbudet godt er det alfa og omega at vi får en garanti for at siden bliver leveret til tiden. Hvis I sidder med en funktion der skal være på en handelskammers hjemmeside som vi ikke har tænkt på, så inkluder gerne dette også. Hvorfor ikke hente tilbudet i Letland tænker I? Vi henter også tilbud i Letland, men min erfaring er at priserne ikke nødvendigvis er billigere i "skabelon-klassen", og derudover kan der være problemer med at få leveret til tiden. Så hvis ovenstående er muligt er så send venligst et tilbud med beskrivelse af hvad der er med i tilbudet. Jeg vil indsamle tilbudene og fremlægge dem for resten af bestyrelsen til næste møde. Mange tak, Esben |
Hej.
Jeg kan sætte det op ifølge dine krav for 6000kr x moms i Joomla CMS- Udfodringen bliver onlinebooking delen, resten er lige til og kan sættes op på 3 dage. Ang. sprogvalg kan du vælge alle de sprog du kan ovesætte til i fremtiden.
vh
stefan