Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside til det Danske Handelskammer i Letland

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder skam hele ferieugen kun foran computeren med IT Smile

Var til fodbold i går hvor en idiot laved en beskidt takling, så må helt ikke lave anden end at sidde stille Tongue Tied 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38

Hej Esben

Jeg vil også gerne give dig et tilbud, men er lige nødt til at regne på det og så jeg vender tilbage. Vi har lidt travlt lige her efter påske.

Visual Angels er en lille grafisk tegnestue som råder over et par dygtige grafikere, adgang til mange forskellige cms-systemer (så jeres behov bliver matched så godt som muligt)

Som designer synes jeg det er uhyre vigtigt at et site ikke bare ser godt ud med et par pæne farver hist og pist, men at man tænker over målgruppe, funktionalitet, sitestruktur og opbygning, brugervenlighed og meget andet. Og det kan være at det er det arbejde som gør at hjemmesiden holder en del år længere end den ellers ville. Og så meget koster det heller ikke.

I Visual Angels arbejder vi på at hjælpe vores kunder på længere sigt. Og derfor kommer de tilbage. Nogle af vores gamle kunder som vender tilbage det ene år efter det andet med nye opgaver.

Her er nogle referencer på lidt større kunder som vi stadig hjælper og har hjulpet i en del år.

www.frivilligraadet.dk
www.spildevandscenter.dk
www.andelskassen-jak-slagelse.dk

Vi kan desuden tilbyde at fremstille jeres trykte materiale så det hænger sammen med hjemmesiden. hvis I skulle få brug for det. Og Flash hvis der er brug for det.

Jeg håber, at du kan vente på jeg får sat et tilbud op til dig. 

Bedste hilsner
Dorte Andersson 

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:53

Tak til alle der er kommet med tilbud eller som er vej med et.

Næste bestyrelsesmøde er sat til den 8. april, hvor Jeres tilbud vil blive fremlagt. Vi vil da forhåbentlig blive enige om hvem vi vil arbejde videre, eller komme med ekstra spørgsmål.

Jeg beder alle om at have en smule tålmodighed da alt sammen tager lidt længere tid når vi nu skal have det hele vendt i betyrelsen også. 

mvh.,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:25

Hej Esben,

Hvis ikke det er for sent, vil jeg også gerne komme med et tilbud. 

Jeg mener opgaven kan løses for ca. 20.000,- inkl. alle de ønskede funktioner.
Hjemmesiden vil blive implementeret i Allinsite CMS (www.allinsite.dk) og hostet for 5.000,- pr. år
I den årlige pris indgår bl.a.:
 - Systemleje, inkl. jævnlige opdateringer
 - 1GB plads til billeder mm
 - Daglig backup af data
 - Email konti med anti-spam / anti-virus
 - Gratis support

Hvis du synes det lyder interessant, kan vi jo altid snakke videre om detaljerne 

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:44

Hej,

Et gammelt indlæg ja, men jeg synes lige I skulle høre hvordan det gik.

Efter at have modtaget en række tilbud faldt valget på My Web Creations i Vietnam. Kommunikationen foregik på dansk og diverse spørgsmål og kommentarer blev besvaret hurtigt. Selve hjemmesiden blev desuden leveret til tiden og efterfølgende har de været flinke til at gøre diverse ændringer og rette diverse fejl. Da vi fik problemer med vores domænenavn (det viste sig at vi ikke ejede det!!!), var de ligeledes flinke til at lave en midlertidig løsning.

Hvis andre giver sig i lag med at få lavet deres hjemmeside langt hjemmefra (Asien) vil jeg dog give det råd at I skal sørge for at I dobbelttjekker fakturaen i modtager med hensyn til kontonumre, SWIFT koder, firmaets korrekte lokale navn, bankens navn samt når I laver overførslen m.m. Vi brugte to måneder på at få vores penge tilbage fra den vietnamesiske bank efter at have lavet to små fejl, og først derefter kunne de overføres på ny. Iøvrigt var MWC ganske tålmodige på dette område.

Så alt i alt har MWC været en positiv oplevelse. Tak.

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg kan sætte det op ifølge dine krav for 20 000kr

Det vil tage ca 3-4 uger.

Det er link til min portfolio: http://www.idlab.lv/work/work1.html

Jeg bor i Riga.

Jeg havde boet i Denmark i 6 år.