Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside til det Danske Handelskammer i Letland

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nyvalgt medlem i bestyrelsen for Det Danske Handelskammer i Letland vil jeg med dette indlæg gerne have tilsendt tilbud på en ny hjemmeside til handelskammeret.

Hvis I ser www.dcc.lv så forstår I sikkert hvorfor dette er nødvendigt!

Der er behov for følgende: Et CMS system der er brugervenligt så handelskammerets ansat/te nemt og bekvemt kan foretage ændringer og opdateringer, Kalender med onlinebooking af handelskammerets arrangementer, mulighed for at indsætte reklamebannere, tilmelding/framelding af nyhedsbrev, et foto-galleri, et diskussionsforum, "formandes blog", sprogvalg (min. 3) og online medlemsansøgning.

Designmæssigt skal det signalere "dansk design", professoinalitet og seriøsitet. Udover det (noget klodsede) logo er der ikke andre bundne designelementer der skal inkluderes. En designopdatering af logoet må blive næste gang.

Da budgettet ikke er stort behøver det ikke at være unikt og må gerne være baseret på en skabelon.

I tilfælde af at vi finder tilbudet godt er det alfa og omega at vi får en garanti for at siden bliver leveret til tiden.

Hvis I sidder med en funktion der skal være på en handelskammers hjemmeside som vi ikke har tænkt på, så inkluder gerne dette også.

Hvorfor ikke hente tilbudet i Letland tænker I? Vi henter også tilbud i Letland, men min erfaring er at priserne ikke nødvendigvis er billigere i "skabelon-klassen", og derudover kan der være problemer med at få leveret til tiden.

Så hvis ovenstående er muligt er så send venligst et tilbud med beskrivelse af hvad der er med i tilbudet. Jeg vil indsamle tilbudene og fremlægge dem for resten af bestyrelsen til næste møde.  

Mange tak,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:58

Hej.

Jeg kan sætte det op ifølge dine krav for 6000kr x moms i Joomla CMS- Udfodringen bliver onlinebooking delen, resten er lige til og kan sættes op på 3 dage. Ang. sprogvalg kan du vælge alle de sprog du kan ovesætte til i fremtiden.

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:48

Hej Esben

Det vil tage lidt over 3 uger for en mand at lave det du beskriver, mit umiddelbare bud vil være 120 timer á 650kr, altså ialt knap 78.000kr excl. moms. Der er som sådan ikke noget der er svært det er bare ret komplekst, men vi vil kunne levere på 4 uger fra startdato.

Vi vil kunne gå igang allerede d. 24 Marts og således have det færdig ved udgangen af uge 17, dette kræver bare at i bestiller inden d. 19 Marts altså næste Onsdag. Hvis du bestiller længere fremme laver vi et nyt estimat til jer, og jeg skal samtidig gøre dig opmærksom på at hvis der er forsinkelser fra jeres side f.eks. ifbm. betaling, udlevering af materialer såsom tekster, grafikfiler, passwords mv. vil det have indvirkning på vores leveringsdato.

Udover dette er der et års gratis hosting (værdi 600kr) med i prisen, jeg kan kontaktes på 70 220 627 alle hverdage, og her i weekenden på 405 11 627, eller på mc@mc-solutions.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:48

Jeg har leveret tilsvarende løsninger før - hvilken mail skal jeg sende et tilbud på?

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 14:47

Du kan bruge den der findes i kontaktdelen her på amino.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 14:56

Jeg vil gerne byde ind på designdelen, hvis det er muligt at dele opgaven op - jeg tror jeg lige véd hvordan den skal skæres :) Men jeg er så tilgengæld ikke god til programmering og cm-systemer, så det må et teknisk tage sig af.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:00

Esben, selvom der er budt 78.000kr, er mit bud stadig det samme, da det hele kan køres i Joomla CMS Smile

vh

stefan granholm 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:46

Hej Esben

Spændende opgave!

Ud fra dine krav til et slag på tasken være 35.000 kr, så er du kørende i danske Siteworks CMS. Drift er 600 kr. pr. måned for dette produkt, men her har du også effektiv support, professionel hosting og et CMS system ALLE kan finde ud af.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:22

Stefan (eller Ronni) - af ren nysgerrighed: Hvordan vil du klare kalenderbooking i Joomla Smile ?

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 07:48

Hej alle,

Tak til alle der her i weekenden har budt ind på opgaven. I løbet af imorgen vil jeg begynde at samle op, og vil kontakte Jer individuelt med spørgsmål  m.m. Indtil da, der er sikkert også nogen der arbejder om mandagen, så er jeg stadig åben for at modtage tilbud. Henvis gerne til referencer.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)