Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavne eller SKADE iværksættere ?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for lidt støtte-du tvivler dog på min troværdighed ? pga af DEN sætning du gentog.

Jeg fik opringning fra min annonce om regulær flytning til landskrona ,og var ude for at bese og give pris

en uge før ,hvor et viste sig at der IKKE var budget til alm. billig flytning ,og jeg var allerede booket

den dag ,men indvilliger i at stå for kørslen ,med vores 250 kr pr time ,for 20 m3 stor bil  ,efter

mine andre job  ialt ca 3000 kr inkl bro alt efter ,hvor hurtige de selv var til at flytte (3½ vær indbo)

Jeg kan IKKE se at jeg kunne handle anderledes ,efter seriøse trusler ,kan man IKKE fortsætte.

Med Venlig Hilsen  Uffe Kabell

Fair flyt

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:24

Mange glemmer vist nok, hvem der blev tørret i røven!!

Naiv har han været, truet er han blevet og så mangler der opbakning til ham for den fæle oplevelse..

mvh   Geeked

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 16:22

Tak Keld,

Det er 100% korrekt måde at anskue det på.

Jeg har igennem tiden ,hjulpet MANGE unge nystartede iværksættere , og private almindelige mennesker

med den bedste og billigste løsning , pga mit tilbud i mange år ,med 200-250 kr pr time ,for 20m3 stor vogn ,med erfaren flyttemand,

+tæpper-værktøj-sækkevogn ,div tilbehør + gratis levering af kasser 0g besparende gode råd  og der arbejder med.

Navnet FAIR FLYT ,skulle ligesom indikere at man er fair og IKKE ribber underpriviligerede af,og slipper afsted med detog det kan jeg garantere for at jeg ALDRIG HAR gjordt.

Mit gamle slogan (der stadig gælder) var,at" fairflyt ALTID bestræber sig på at finde ,den bedste og billigste løsning" ,det nyeste slogan hed-" samarbejde for maximal gensidig tilfredshed" og de FLESTE slogans er jo "valgflæsk" ,men disse slogans ,har jeg levet op

til efter bedste evne-og taget MEGET alvorligt-

NÅR man er UDKØRT efter hårdt flyttearbejde ,ER det VIGTIGT at have tilfredse kunder,OG betaling,

for sit velbefindende EFTER arbejde og de følgende dage

Tak for at fatte dig i korthed og kalde en spade ,for en spade-det lettede lidt for mig.

Med Venlig Hilsen Uffe Kabell

Fair Flyt

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:33

God damn hvor bliver jeg træt en gang i mellem...
Nuvel, både flyttemand og kvinde har bedt mig slette det indlæg der er stridens kerne og det er nu gjort.
Hvem der har ret er ikke til at vide og jeg er egentlig også ligeglad. Men jeg må da ærligt tilstå at jeg heller ikke fatter hvad kvindens religion har med noget at gøre og at nævne det, finder jeg ret usmageligt..
Kan i alle have en god og fredelig weekend.

Dbh Martin

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:36

Mon ikke de fleste ville være tilfredse, hvis du flyttede gratis, stillede mandskab og biler gratis til rådighed uden brok fra din side..

Mon ikke du selv bare ville være utilfreds i den sidste ende..

Jo, en spade er en spade og fordi du er meget billig, kan man ikke forvente en super service!

Hvis jeg var flyttemand og dukkede op i den lejlighed med flyttelæs der ikke er pakket, ville jeg tage kroppen og benene med ud i elevatoren og forinden da have belært, at en aftale er en aftale og bør holdes..

Jeg ville også forlange forudbetaling fra private familier eller en skriftlig garanti fra evt. kommunen, før jeg overhovedet gad læsse min lastbil.

Overvej det fremover..

mvh   Geeked

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:01

Nicolai Lønne:

Jesper, som jeg tolkede dit indlæg først, så troede jeg at du havde givet dig i kast med decideret SEO arbejde i vid udstrækning for at sikre, at fairflyts omtale på amino rankede højt i google - hvilket jeg havde fundet virkeligt usmageligt. At det så viser sig, at du tilsyneladende kun linkede mellem de to tråde (korrekt forstået nu ikk?), må ligge lidt på din kappe som dårlig kommunikation fra din side af, for jeg læste det først som om, at du havde set dig rigtig gal på fairflyt og lanceret den store seo-dræb-ham-med-google-kampagne :-)

Jeg smigres over tiltroen til min flid og ihærdighed, men jeg foretrækker nu at bruge så lidt tid på denne type tråde og så meget tid på iværsætteri som muligt ;-) Så nej, jeg iværksatte ikke den store SEO kampagne (vilel jeg også selv finde usmageligt). Men der skal åbenbart meget lidt til at tråde på Amino ryger højt på Google. Min "brøde" bestod i at rette "Fair flyt" til "Fairflyt", det var såmen det. Erkender jeg ikke kommunikerede det så godt ud...

Mvh Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:27

Jesper Jørgensen:
men jeg foretrækker nu at bruge så lidt tid på denne type tråde og så meget tid på iværsætteri som muligt
Jeg var også ret forundret over at læse (tolke) at du skulle have gjort det - du slår mig ikke som den type :-)
Jesper Jørgensen:
Erkender jeg ikke kommunikerede det så godt ud
Alt er tilgivet, hvis du giver en lille Beer ved næste amino-bar :-D

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 19:43

GOD DAMM , gentar jeg dig i at skrive -er det HELE SLETTET ? jeg har det IKKE bedre.

Kvindens religion var essentiel ,for at beskrive situationen-at der IKKE var tale om miskommunikation

,som det kan ske med udlændinge ,men en uhyggelig oplevelse ,som man ikke så tit oplever i danmark -sverige.

Jeg skrev til dig personligt på martin@thorborg.dk og forsøgte at ringe ,fik fat i en Anders ,og skrev derefter om

den " VINKEL " at små iværksættere "kunne" skades MEGET af lignende HÆVNTOGT ,og NU VISER DU -GURUEN

AT DU ER LIGEGLAD ,med forurettede på grundlag  at "kvindens religion " blev nævnt ,hvilket insinuerer at jeg er

RACIST. DET ER JEG OVERHOVEDET IKKE. !! 

DET ER JO SOM ,piger der får deres privatvideoer udstillet på nettet-

mod deres vilje-OG din holdning er AT du er LIGEGLAD.

Dette danner fortilfælde (precedens ) ,og dit svar udtrykker AMINOs ansvarlighed på dette område ?

God weekend til alle der ønsker det.

Med Venlig Hilsen

Uffe Kabell

Fair Flyt 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:32

Helt enig.

Demibs forhastede sort/hvide udmeldinger kan ikke overraske længere, men det gør Jespers derimod. 

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 20:32

Tak igen Keld ,for dit indlæg med gode råd.

Jeg blir snart 60 år og har lært lidt på vejen-jeg havde aldrig drømt om at en mand

MED alt på kørekortet ,kunne vende og blive SÅ negativ-jeg bad jo blot om

at få mit forskud ,som aftalt-men han ville kun betale efter endt arbejde ,som vi aldrig

skulle have udført-når folk vil stjæle,kan man ikke sikre sig ,ejheller når de VIL snyde .

Derfor kørte jeg tilbage over broen og satte bilen ved politistationen.

Andre kører indboet til opmag-jeg ville blot hjem i tryghed.

God Weekend Uffe

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)