Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavne eller SKADE iværksættere ?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Surt... Før dukkede den gamle tråd slet ikke op på Google hvis man søgte på "Fairflyt". Nu ligger den som nummer 2.

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:54

Hej Jesper- pænt billede-er det medmenneskelig medfølelse der driver dig til at have en mening ?

Surt er det da-ligesom for de piger ,der får deres private telefonvideoeroptagelsesudskejelser lagt på nettet

af ekskæresten ,efter de slog op pga af mishandling.

Men tak for info-dit råd er blot at glemme IKKE-Jeg ER NOK lidt skyldig,siden jeg svarer IKKE ?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget underlig tråd, den her...

Synes dog det er uheldigt, at Mikkel og særligt Jesper har gjort sig til dommere i denne sag og dømt Fairflyt til offentlig skue. Jeg synes ikke jeg kan læse noget i de to tråde, der gør at jeg kan vægte det ene indlæg mere troværdigt end det andet - hvis I har yderligere viden eller læser anderledes end mig, kunne I så ikke uddybe hvorfor Fairflyt er synderen her?

Jeg kender ikke Fairflyt fra andet end denne og den gamle tråd, men for mig at se, er han blevet dømt fordi han ikke mestre krisekommunikation til UG... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:18

Nicolai Lønne:

Synes dog det er uheldigt, at Mikkel og særligt Jesper har gjort sig til dommere i denne sag og dømt Fairflyt til offentlig skue. Jeg synes ikke jeg kan læse noget i de to tråde, der gør at jeg kan vægte det ene indlæg mere troværdigt end det andet - hvis I har yderligere viden eller læser anderledes end mig, kunne I så ikke uddybe hvorfor Fairflyt er synderen her?

Jeg kender ikke Fairflyt fra andet end denne og den gamle tråd, men for mig at se, er han blevet dømt fordi han ikke mestre krisekommunikation til UG... 

Enig - en offentlig lynching uden dommer og fair retssag er sgu ikke noget vi skal praktisere på Amino...helt ærligt!

Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 14:20

Nicolai Lønne:

Jeg dømmer ikke nogen og slet ikke "skyldig" i denne her sag. Jeg har ikke skrevet eller antydet hvem der har ret, men alene gjort informationerne tilgængelige så enhver kan danne sig deres egen mening. Og falder nogen over den gamle tråd, har jeg lagt et link ind til denne her tråd, så folk også kan få "Fairflyt"'s side af sagen. Det er sjældent at jeg ikke kan finde noget på Google, men jeg kunne rent faktisk ikke finde det gamle indlæg på Google (som ultimativt er den bedste måde at finde gamle Amino indlæg på) selvom jeg havde firmanavn og det hele fra denne tråd, hvilket sker sjældent. Derfor vurderede jeg at der manglede lidt gennemskuelighed i sagen.

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man vælger at drage folks religion ind i en sag om flytning, så er man i mine øjne en narrøv, som jeg kun kan have foragt til overs for!

At manden så minutter efter vælger at tilmelde sig mit nyhedsbrev er nærmest latterligt. Men sorry du, du skal ikke regne med at modtage noget ....

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 14:50

MetteSkagen:

Enig - en offentlig lynching uden dommer og fair retssag er sgu ikke noget vi skal praktisere på Amino...helt ærligt!

Mette

Ej, nu må i lige... Mikkel har kaldt Fairflyts indlæg for "perfidt", og uanset hvem der iøvrigt har (mest) ret, må jeg medgive at sprogbrugen i indlægget befinder sig i denne genre:

HAR ARBEJDET OG VENTET i mange timer og selvom det var et lille ekstrajob ,for at hjælpe en fattig muslimfamilie ,presset til at flytte til sverige pga kontanthjælpssramninger ,for billigere husleje ,og fordi de hadede danmark og mig med.

Helt ærligt. Oliwer Twist ligner en lyst-komedie i forhold til hvad de her mennesker udsatte den stakkels mand for. Og så hadede de ham samtidig. Det bliver da ikke mere sørgeligt end det. Men læs lige indlægget en gang til og svar mig ærligt om i synes historie virker troværdig.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:00

Helt ærligt Svendsen. Har du haft en hård barndom ?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:04

Det har vi alle sammen, men det er ikke noget der skal styre vores liv som voksne... =P

Mette

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:05

Jesper Jørgensen:
Ej, nu må i lige... Mikkel har kaldt Fairflyts indlæg for "perfidt", og uanset hvem der iøvrigt har (mest) ret, må jeg medgive at sprogbrugen i indlægget befinder sig i denne genre:
Jeg giver jer ret i, at fairflyt's sprogbrug og kommunikation her i tråden ikke er den bedste, men det alene gør han da ikke til skurk...

Jesper, som jeg tolkede dit indlæg først, så troede jeg at du havde givet dig i kast med decideret SEO arbejde i vid udstrækning for at sikre, at fairflyts omtale på amino rankede højt i google - hvilket jeg havde fundet virkeligt usmageligt. At det så viser sig, at du tilsyneladende kun linkede mellem de to tråde (korrekt forstået nu ikk?), må ligge lidt på din kappe som dårlig kommunikation fra din side af, for jeg læste det først som om, at du havde set dig rigtig gal på fairflyt og lanceret den store seo-dræb-ham-med-google-kampagne :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)