Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavne eller SKADE iværksættere ?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige opdaget jeres hjemmeside via goggle og via MIT firmanavn-jeg er MEGET

POSITIV over for JERES  amino side ,men det kunne og fungere som en afpresningsside ,når

det fungerer til at slandre og køre iværksættere NED ?

Indlægget kom fra en dansk kvinde-muslim konvertit ,som vi skulle hjælpe ,med flytning af

3 vær-hvor de selv ville stå for at køre det ned fra elevator.Jeg havde afsluttet dagens arbejde

og tog til høje gladsaxe med 2 mand jeg havde arbejdet med den dag ,som jeg fik lokket med,

så det ikke ville trække ud ,hvis de ikke havde fået kørt indboet ned.Intet var kørt ned ,INTET var

pakket og midt på gulvet sidder den danskmuslimske mor ,med alle børnene kiggeb på tegnefilm.Vi KNOKLER

efter en hård arbejdsdag ,men alt skal pakkes ,og da vi endelig har fået det hele pakket ,har vi intet set til medhjælperne ell familien

et par timer ,vi har kun et tlf nr og kører derefterb til mc donalds ved lufthavnen og venter på at de tar telefonen

ell ringer os op .De ringer og kommer til mc donald ,hvor jeg beder om at få nogle penge ,da vi skal til landskrona og

vi ER  mange timer og MEGET arbejde senere ,til sidst får jeg 1500 kr ,som ikke er nok ,og så kører de mod sverige og jeg

er nødt til at følge efter og nu har jeg lige til broen retur (12-1300 kr) og over broen holder vi ind for at få forskud ,da VI ALLEREDE

HAR ARBEJDET OG VENTET i mange timer og selvom det var et lille ekstrajob ,for at hjælpe en fattig muslimfamilie ,presset

til at flytte til sverige pga kontanthjælpssramninger ,for billigere husleje ,og fordi de hadede danmark og mig med.

DA jeg IKKE kunne få penge og de blev MEGET truende ,vendte jeg rundt og kørte mod danmark igen ,hvor de stoppede os i

at køre mod danmark.Så sad vi der i vognen i over en time ,med 2 vilde arabere udenfor der sparkede på bilen og sideruderne

i 12 graders FROST .Jeg ringede til 911 og fik fat i politiet i danmark ,som kontaktede det svenske politi ,som kom med to

motorcyketbetjente ,som slet ikke opfattede den truende situation som vi havde befundet os i længe -vi havde fået mere end

nok og ville hjem og aftalte så at politiet på hørhusvej politistation stod udenfor når vi ankom,og det gjorde de ,vi satte flyttebilen

LIGE ud for hovedindgangen gik ind på stationen og ringede efter en taxa-5 min efter var vi hjemme og lod liften stå åben ,så de kunne

trykke den ned og tage deres ting.

Det var EN af de UHYGGELIGSTE oplevelser ,jeg har været udsat for ,og jeg synes UNFAIR at 2-3 år senere ,skal den MEGET

VREDE danske konvertitmuslim chicannere mig GENNEM JER-Jeres side ER ENORMT progressiv og jeg ønsker masser af succes,

men "smuttere" ,så denne hævngerige danskmuslimkonvertit ,må kunne filtreres fra ,da lignende jo KAN KVÆLE ,MANGE SMÅ

IVÆRKSÆTTERE.-8 timers HÅRDT ARBEJDE (3 vær m/børn-der var overlæs) for hvad der er i overskud på 1500 kr ,når man har købt

retur over broen-selvom jeg HAVDE fået betaling ,var det stadig ganske ubehageligt, nogensinde at skulle flytte fra et stort rod ,EFTER

ARBEJDSTID. JEG FATTEDE IKKE at da jeg kom og så på ,var de flinke og civiliserede,allerede ved elevatoren ved nedbæringen

blev vi truet ,for at bruge

elevatoren.Prisen på 3000 kr inkl bro var UHØRT billig 250 kr  pr time for 20m3 flyttebil

,da det KUN var mig selv ,og beregnet på at de selv læssede ,og ville tage 3-5 timer.

Jeg synes det ville være rimeligt om i tog det indslag VÆK ,da det STÅR UD ,når man

går på google . Med Venlig hilsen Uffe Kabell.   Fairflyt flytteforretning. Lynettevej 1-3112111     

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:44

Hvis du mener at hun skriver noget usandt, så burde du overveje en injuriesag.

Jimmy

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24

Det er Martin Thorborg du skal have fat i, hvis du skal have en chance for at få det fjernet. Han ser nok det her, ellers så prøv at sende en mail.

Jeg kan dog ikke umiddelbart finde noget om firmaet Fairflyt her på Amino. Generelt er jeg dog enig i, at internettet er ved at tage en grim udvikling til offentlig gabestok hvor folk kan udstille deres side af sagen (ubestridt) eller en eks-kæreste, som man er sur på.

Dimsedut:
Hvis du mener at hun skriver noget usandt, så burde du overveje en injuriesag.

Sagsøge en ludfattig dansk muslim konvertit, der er gået i eksil i Sverige?... ja, det skal helt sikkert løse problemstillingen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:32

Aner ikke hvad der snakkes om...

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:51

MortenMM:
Sagsøge en ludfattig dansk muslim konvertit, der er gået i eksil i Sverige?... ja, det skal helt sikkert løse problemstillingen.

Først og fremmest skal du lære at søge på en søgemaskine :). Nu mente jeg mere med injuriesagen, at hvis nu ikke damen frivilligt vil betale 1000 kr (som Thorborg vist kræver til et godt formål for at fjerne indlæg), så ville jeg da overveje om jeg ikke ville tvinge hende til det. Det er altså en trist placering at være placeret på side 1 med en så negativ tekst.

Jimmy

Fra 9550 Mariager
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:35

Jeg tror det er det her indlæg der tales om: http://www.amino.dk/forums/t/24725.aspx

Det viser bare at der altid er to sider af samme sag.

Uden at tage stilling (overhovedet) til den konkrete sag er det dog et klasseeksempel på, hvordan en enkelt svipser, dårlig kunde eller uheldig oplevelse kan få stor betydning for et lille firma. Det er virkelig svært hvad man skal gøre i sådan en sag.

/Hans-Henrik 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:19

I mine øjne har du med dit perfide indlæg blot begravet din virksomhed endnu dybere. Personligt kunne jeg aldrig finde på at bruge din service efter dit indlæg ovenfor!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:46

Har lige søgeoptimeret lidt på den anden tråd...

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 12:09

Hej Morten . Jeg kunne også vælge at ignorere det.

Det VILLE jeg nok ha gjordt ,hvis det var et andet sted ,men en hjemmeside for iværksættere, hvis ide er at få folk igang ,skulle jo ikke

virke modsat-jeg gik med til at hjælpe ,da de virkede rimelige(manden have kørekort til alt,sagde han var combuschauffør-så "kollega husker jeg),

Velhavende ER de IKKE ,så hvad kan jeg få ud af injuriesag ? flere udgifter-større tab-jeg måtte jo kompensere mine 

Med Venlig Hilsen

Uffe Kabell Fairflyt

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 12:17

Mikkel de FIB-Du er da PERFID.-Det VAR en HORROR oplevelse ,som jeg aldrig glemmer,jeg "troede" at jeg skulle hjælpe en familie i nød:

men når man er truet med vold og det der er værre,kan man IKKE fortsætte.

Umiddelbart tror jeg heller ikke at jeg ville arbejde for dig ,der IKKE forekommer at være et rimeligt-fair menneske.b

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)