Jeg har lige opdaget jeres hjemmeside via goggle og via MIT firmanavn-jeg er MEGET POSITIV over for JERES amino side ,men det kunne og fungere som en afpresningsside ,når det fungerer til at slandre og køre iværksættere NED ? Indlægget kom fra en dansk kvinde-muslim konvertit ,som vi skulle hjælpe ,med flytning af 3 vær-hvor de selv ville stå for at køre det ned fra elevator.Jeg havde afsluttet dagens arbejde og tog til høje gladsaxe med 2 mand jeg havde arbejdet med den dag ,som jeg fik lokket med, så det ikke ville trække ud ,hvis de ikke havde fået kørt indboet ned.Intet var kørt ned ,INTET var pakket og midt på gulvet sidder den danskmuslimske mor ,med alle børnene kiggeb på tegnefilm.Vi KNOKLER efter en hård arbejdsdag ,men alt skal pakkes ,og da vi endelig har fået det hele pakket ,har vi intet set til medhjælperne ell familien et par timer ,vi har kun et tlf nr og kører derefterb til mc donalds ved lufthavnen og venter på at de tar telefonen ell ringer os op .De ringer og kommer til mc donald ,hvor jeg beder om at få nogle penge ,da vi skal til landskrona og vi ER mange timer og MEGET arbejde senere ,til sidst får jeg 1500 kr ,som ikke er nok ,og så kører de mod sverige og jeg er nødt til at følge efter og nu har jeg lige til broen retur (12-1300 kr) og over broen holder vi ind for at få forskud ,da VI ALLEREDE HAR ARBEJDET OG VENTET i mange timer og selvom det var et lille ekstrajob ,for at hjælpe en fattig muslimfamilie ,presset til at flytte til sverige pga kontanthjælpssramninger ,for billigere husleje ,og fordi de hadede danmark og mig med. DA jeg IKKE kunne få penge og de blev MEGET truende ,vendte jeg rundt og kørte mod danmark igen ,hvor de stoppede os i at køre mod danmark.Så sad vi der i vognen i over en time ,med 2 vilde arabere udenfor der sparkede på bilen og sideruderne i 12 graders FROST .Jeg ringede til 911 og fik fat i politiet i danmark ,som kontaktede det svenske politi ,som kom med to motorcyketbetjente ,som slet ikke opfattede den truende situation som vi havde befundet os i længe -vi havde fået mere end nok og ville hjem og aftalte så at politiet på hørhusvej politistation stod udenfor når vi ankom,og det gjorde de ,vi satte flyttebilen LIGE ud for hovedindgangen gik ind på stationen og ringede efter en taxa-5 min efter var vi hjemme og lod liften stå åben ,så de kunne trykke den ned og tage deres ting. Det var EN af de UHYGGELIGSTE oplevelser ,jeg har været udsat for ,og jeg synes UNFAIR at 2-3 år senere ,skal den MEGET VREDE danske konvertitmuslim chicannere mig GENNEM JER-Jeres side ER ENORMT progressiv og jeg ønsker masser af succes, men "smuttere" ,så denne hævngerige danskmuslimkonvertit ,må kunne filtreres fra ,da lignende jo KAN KVÆLE ,MANGE SMÅ IVÆRKSÆTTERE.-8 timers HÅRDT ARBEJDE (3 vær m/børn-der var overlæs) for hvad der er i overskud på 1500 kr ,når man har købt retur over broen-selvom jeg HAVDE fået betaling ,var det stadig ganske ubehageligt, nogensinde at skulle flytte fra et stort rod ,EFTER ARBEJDSTID. JEG FATTEDE IKKE at da jeg kom og så på ,var de flinke og civiliserede,allerede ved elevatoren ved nedbæringen blev vi truet ,for at bruge elevatoren.Prisen på 3000 kr inkl bro var UHØRT billig 250 kr pr time for 20m3 flyttebil ,da det KUN var mig selv ,og beregnet på at de selv læssede ,og ville tage 3-5 timer. Jeg synes det ville være rimeligt om i tog det indslag VÆK ,da det STÅR UD ,når man går på google . Med Venlig hilsen Uffe Kabell. Fairflyt flytteforretning. Lynettevej 1-3112111 |
Hvis du mener at hun skriver noget usandt, så burde du overveje en injuriesag.
Jimmy