Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webside - Aconiac Security Group

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle,

Vi har lige for nylig fået sat vores nye webside op på http://www.aconiac.dk/  og vil gerne høre noget feedback ang den. Altså de standard ris/ros, forslag osv.

En ting I dog bør ignorere er grammatiske fejl, siden der bliver læst korrektur på teksten hen over den kommende weekend her.

Vi håber I vil hjælpe os med at gøre vores webflade så god som mulig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Ideen med password-generatoren er god . Så har folk en grund til at besøge siden ind i mellem :) 

Design kan jeg ikke rigtig kommentere på... det er hvis, som det skal være.

Jeg tror dog godt at jeres cases kunne sælge lidt bedre. Personlig læser jeg gerne andres udtalelser og gennemgang af eksempler, men jeres virker lidt tamme - skyldes nok til dels, at I jo ikke kan udtale jer om konkrete sikerhedshuller. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Hov ja - det glemte jeg selvfølgelig lige at sige. Password generatoren skal have et bedre og mere brugervenligt design + offline versionen skal stilles til rådighed . Igen ting der ordnes hen over weekenden ;-) 

Ja cases er en af de der trælse ting, som er meget svært for os at gøre så meget ud af. Problemet ligger i, som du selv siger, at vi som sådan hverken kan eller vil udtale os om konkrete forhold i vores kunders sikkerhed. Dog regner vi med i fremtiden at skrive mere udspecificeret cases når det kommer til softwareudvikling, så længe kunden selvfølgelig ingen indvendinger har imod dette - det er lidt vores holdning, at man altid spørger kunden først.

Vi kan ikke li' at lave kontraktregler om at kunder må bruges i markedsføringsøjemed - til trods for vi ved mange gør det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:26

Jeg er helt vild med det!! Designet forstyrrer på ingen måde læsningen. Nem og overskuelig menu og produktoversigt. Søgemaskinevenlig kode - dog kunne I godt have gjort lidt mere ud af titlerne, men det er jo bare mit handicap, at jeg altid tænker SEO Smile

Giv den gas med det website

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:09

Grafisk er det noget lort.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Marcel Fuursted:

Jeg er helt vild med det!! Designet forstyrrer på ingen måde læsningen. Nem og overskuelig menu og produktoversigt. Søgemaskinevenlig kode - dog kunne I godt have gjort lidt mere ud af titlerne, men det er jo bare mit handicap, at jeg altid tænker SEO Smile

Giv den gas med det website! 

Hej Marcel,

Mange tak - Vi er jo altid glade for at høre vi har gjort det godt. Hvilke ting ang. titlerne er det der er forkerte? Vi er ikke de store SEO eksperter selv, så vi har bare kørt lidt på intuition nemlig ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Remydk:

Grafisk er det noget lort.

Venligst begrund dine kommentarer - ellers kan vi ikke bruge det til noget som helst. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:48

Jeg tror Remy har en af sine dårlige dage, så det skal du bare ignorere.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:51

undskyld... nu glemte jeg helt at kommentere sitet.

Jeg syntes det ser fint ud, det eneste jeg vil "brokke" mig over er skriften. jeg syntes skriften er for lille? lav eventuelt større afstand mellem linierne.
De fleste har forholdssvis store skærmopløsninger, og der kan det være svært at læse hvad der står.

Men ellers et fint site.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59

Lars Bachmann:

undskyld... nu glemte jeg helt at kommentere sitet.

Jeg syntes det ser fint ud, det eneste jeg vil "brokke" mig over er skriften. jeg syntes skriften er for lille? lav eventuelt større afstand mellem linierne.
De fleste har forholdssvis store skærmopløsninger, og der kan det være svært at læse hvad der står.

Men ellers et fint site.

Vi har faktisk tænkt om det var et problem og været lidt i tvivl . Så tak for det :-) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)