Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: Evaluering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Dette er mit første indlæg så bær over med mig hvis noget går galt ^^

Vi har en hjemmeside http://www.stella-smykker.dk som lige har fået en ordentlig overhaling mht designet og billederne. Der er tale om en skabelon side fra os commerse så der er ikke så meget der kan ændres på den gennerelle opsætning. Det jeg gerne vil høre om der er nogen der har lyst til er at tage en tur igennem på hjemmesiden og fortælle mig hvis I syntes der er noget der skal rettes til eller måske ændres helt.

Jeg har selv taget alle foto's på hjemmesiden da de gamle var håbløse. De sidste billeder kom op i sidste uge og jeg har gjort noget for at optimerer teksterne til hvert enkelt produkt også.

Nu skal vi så ud og igang med addwords og noget bannerreklamen men inden det kommer igang ville jeg lige forhøre mig om jeres holdning og mening til siden.

På forhånd tak

Dorte

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:03

Den er alt for standart. Se hurtigst muligt at få et andet design på siden. Der kan laves rigtig mange ting på en os commerse shop og der er flere herinde, der er rigtig dygtige til det.

Mener drengene fra Venio.dk arbejder med os commerse og du kan se, hvad de kan få ud af sådan en shop her; http://www.venio.dk/?p=sites/referencer2&m=sites/referencer1

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:41

Hej Dorte.

Jeg har bemærket at din Titel (Se øverste blå linie i browseren) har den samme tekst

uanset hvor på sitet man befinder sig. Det er er slet ikke godt mht. til indekseringen af dine 

sider i søgemaskinerne. Titlen skal altså variere alt efter hvor man befinder sig. Eks. 'Ørenringe i guld med sten -- Stella-smykker.dk ' osv.

Mvh.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:11

En kort bemærkning!

Siden er lavet med et template der tilpasser sig browser og skærmstørrelse. Det er efter min mening ikke særligt pænt når man har en masse billeder på siden. Selv til rene tekst-sider har jeg svært ved at anbefale de her gele-design. Jeg ved godt at en del nørd-webdesignere synes at gele-desig er helt fantastiske .... men dem om det!  Der sker det at dine linier bliver alt for lange på en stor skærm. Det nedsætter læsbarheden.

Nu er jeg ikke den store fan af lilla hjemmesider. Men det er jo selvfølgelig smag & behag! 

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:59

Hej og rigtig mange tak for jeres svar. Dem vil jeg skrive på min opfølgnings liste og kigge på.

Hvad mener i om selve brugervenligheden af hjemmesiden....hvordan med fotografier mm er det ok og tekst mæssigt er der noget der skal ændres der?

Jeg vil mægtig gerne have mange input, så vi kan blive bedere.

VH
stella-smykker

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:14

Hej Dorte

Jeg har lige set dit indlæg, og jeg ved godt, at det er gammelt, så måske er du ikke længere interesseret i at få meninger om din hjemmeside. Men jeg tager alligevel chancen.

Jeg har kigget på din hjemmeside, og det er jo nogle fine ting du har. Jeg synes også, at hjemmesiden er nem at finde rundt på, og det er nogle gode priser du har. Men mit umiddelbare indtryk er, at det hele er lidt kedeligt. Det er næsten for pænt. Det er nogle pæne og ordentlige billeder du har, men jeg får ikke en trang til at eje smykkerne. Det er som om de ikke rigtig taler til mig - og jeg får ikke en fornemmelse af, at det ville være dejligt at pryde mig med et af dine smykker. Jeg håber, at du forstår, hvad jeg mener.

Så ville du selvfølgelig gerne høre, hvordan det kunne blive mere tillokkende, men det synes jeg er svært at sige. Måske kan du bruge lidt farvet baggrund ??? Og den sorte læder-ting som du udstiller på synes jeg heller ikke gør noget godt for billederne. Måske skulle du også beskære billederne lidt tættere. Jeg tror jeg savner noget "liv". Kender du det, at man kommer ind på en hjemmeside, og så bare får lyst til at se mere og mere, og er bange for at gå glip af noget ? Sådan får jeg det ikke med din side.

Jeg håber ikke, at du synes jeg er for hård. Det er jo også bare min mening - og der er garanteret mange der ikke er enige med mig.

Venlig hilsen

Lene Larsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)