|
Hej Torben,
Det lyder som en uheldig sag du har haft dig. Du afslutter dit indlæg med et forholdsvis retorisk spørgsmål: "Kan det virkelig passe, at der har siddet en medarbejder hos bambora, som synes det er den måde man skal drive forretning på, og at det er hensigtsmæssigt af behandle en kunde gennem mange år på den måde eller er det hele bare kørt helt automatisk?"
For nej, det tænker jeg umiddelbart ikke at det kan. Jeg tror desværre du har haft en dårlig oplevelse og vil derfor anbefale dig at tage kontakt til dem igen. Der må jo kunne findes en rimelig løsning på et umiddelbart lille problem som desværre har vokset sig stort.
Tag kontakten til dem og få løst problemet. Jeg kan umiddelbart ikke se hvad indlægget her skulle bidrage med til debatten herinde. Det sker jo desværre af og til at en kunde lander mellem to stole hos en større virksomhed. Mon ikke der kan findes en løsning?
Ellers prøv at kontakte dem gennem deres Trustpilot hvis du endnu ikke har forsøgt dette: https://dk.trustpilot.com/review/bambora.com
Her ser det ud til at de svarer deres negative henvendelser samt de positive svar ganske hurtigt.