Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prostitution som virksomhedsbetalt

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mange institutioner hjælper jo beboere til betalt sex f.eks. Og hvis sex betragtes som en naturlig del af menneskets liv, kan det vel betragtes som en nødvendighed? Hvis man nu er iværksætter og single, kan det være svært at finde tid til at score. Så er lidt købe-hanky-panky jo nærliggende - og med begrundelsen om, at man ikke kan arbejde koncentreret uden at få taget trykket...

Spøg til side: Det kunne være sjovt, hvis nogen en dag prøvede, men der er jo ingen, der køber sex (lige som der ikke er nogen, der læser Se&Hør...).  

Jeg har aldrig prøvet. endnu. Men jeg skal ikke være bleg for at sige at jeg kommer til at gøre det. MEGET, når jeg ikke længere bruger mine penge på adwords kampagner. Hvis jeg kunne få glæde af det fra virksomhedens penge... Så ville jeg være lykkelig :)
Jeg ville ikke engang være flov over at stå til regnskab for det hos de respektative mennesker som spørger hvad Cindy, Maria, Jessica og Luau 4 gange om måneden betyder. ha ha ha

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:16

Hehehehe... Måske ikke FULDT fradragsberettiget, men man må da kunne trække noget fra - lidt ligesom repræsentationskontoen. Købe hanky panky (som Thomas så fint kalder det) er jo registrerede virksomheder (hvis deres indkomst er over 50.000 kr. pr. år.)

Nu hvor vi taler repræsentationskonto: så må det da kunne trækkes fra, hvis nu du gi'r en luder til en kunde/samarbejdspartner... Ligesom når du giver en øl...

I tilfælde af et afkom må udgifter til ungen kunne trækkes fra...? Hmm 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 09:32

Jeg kan ikke fungere rent arbejdsmæssigt uden mad. Det kan jeg i al fald bevise. Jeg trækker naturligvis Bilka-regningen fra i mit virksomhedsregnskab. Min seng derhjemme er konteret på samme konto.

Det nærmeste jeg har været på behandling af denne type sager var i min landinspektørtid hvor jeg købte en 'Parca-coat' som jeg forsøgsvis trak fra. Ved udendørs landinspektør-arbejde om vinteren var det praktisk talt nødvendigt med solidt varmt tøj. En parca-coat bliver dog også brugt som alm. 'civil' vinterbeklædning. I anden anledning blev det til torskegilde hvor også denne kom på banen. 'Skattedamens' argument var at jeg jo - selvom jeg ikke skulle arbejde - skulle have tøj på kroppen, og hun tog da selv ikke det pæneste tøj på hvis hun vidste hun skulle ned i det støvede arkiv den dag.

Næh nej - jeg tror ikke på fradrag for så 'privat-agtige' ting når de ikke kun tjener til at opnå indkomsten.

Anderledes med 'firma-agtige' ting: Fx fornemmer jeg ikke problemer med fuldt fradrag for PC, osse hvis den bruges 50% privat, selvom det jo ikke er 'efter bogen'.

Of topic: Cigaretrygning og købesex er skadeligt for en selv og for andre og bør afvikles. Købesex går mest ud over andre, så det bør afvikles først.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:48

Jeg mener at have læst under frynsegoder at et firma kan trække (almindelig) massage fra, hvis det tilbydes samtlige ansatte. Så du laver blot et skema til alle de ansatte hvor de krydser af hvilke 5 minutter der passer dem bedst. Men køb lige noget afskærmning da det ellers kan distrahere de andre ansatte.

Men det ser nok ikke rigtigt godt ud hvis fakturaen er udstedt af "A Baal - Næstved"...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:04

Det er så moderne med barteraftaler i dag - kan du ikke finde en ligesindet iværksætter og bytte ydelser med? Devil

~
Anja

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:30

Eller lave partnerbytte internt i virksomheden ved den årlige firmafest Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:30

Det minder mig lidt om skattekonsulenten som i en artikel diskuterede hvorvidt en prostitueret kunne få fradrag for udgiften til silicone-bryster. Diskussionen gik på om det var en udvidelse af indkomstgrundlaget eller ej. En alkohol-ladet diskussion som jeg og en tidligere kollega (revisor) havde på et firmaseminar/firmafest kl 3.00 om natten hvor vi "tryllebandt" 50 af medarbejderne i mere end en halv time.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:36

Ja det er et af de bedre indlæg her på Amino.

Men du har ret, det er lovligt.

Så, hvorfor ikke smide det ind under "wellness - bedre personale velvære" , lav en hjemmeside, snak med de yndige piger og gå i første omgang efter "singler" på arbejdspladsen. Der er over 40.000 virksomheder, så kundeunderlaget skulle være i orden :-.))

Hva! Den var ny - haha.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

Så hvis jeg forstår det ret, så fordi det regnes som noget privat, kan jeg ikke trække det.

Men men men... Manden der har et mål, viger ikke før dette mål er opnået...
Kan jeg, som et projekt under min virksomhed(som tjener penge), lave en underskudsvirksomhed(ikke nødvendigvis) som "Rater bordeller/prostituerede i Københavnsområdet" ???

Det må da være det tætteste jeg kan komme på firmabetalt sex hvor det samtidigt er lovligt... right?

EDIT: Nedtur 8-16 job, hva? Big Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:44

Greyzone:

Kan jeg, som et projekt under min virksomhed(som tjener penge), lave en underskudsvirksomhed(ikke nødvendigvis) som "Rater bordeller/prostituerede i Københavnsområdet" ???

Du mener noget i stil med kysseguiden.dk - bare med bordeller? Angel (Jeg vil undlade at foreslå et navn...)

~
Anja

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)