Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejledning i B2B salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle.
Jeg er en del af en ny start-up inden for tøjbranchen og vi vil rigtig gerne udvide med en ny salgskanal der hedder fysisk butik.
Men vi har simpelthen ingen erfaring inden for B2B salg. Skal vi rundt og stemme dørklokker fra butik til butik med en pose tøj i hånden?
Eller hvordan forløber det sig?
Håber der sidder nogle derude der har forstand på det og vil dele lidt viden :)

Venlig hilsen

Peter fra L'SAMSU Clothing
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

B2B så bør du nok overveje om I overhoved er konkurrencedygtige på jeres priser, da i formodentlig har nogle høje produktionsomkostninger grundet at i er en start-up og dermed lille volumen.  Har du nogen viden om hvad avance butikkerne vil/ skal have? 

En mulighed er at besøge butikker, en anden og bedre løsning vil nok være at udstille på en modemæssig, hvor der kommer et hav af indkøbere.

Tilmeldt 4. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg har ikke noget viden om hvilken avance butikkerne vil have men jeg mener bestemt vi er konkurrencedygtige på vores priser. Vores sweatshirts koster 299 og giver en avance på 57% for at tage et eksempel. 1000 tak for dit svar det er vi glade for :) og god ide med modemesser/fashionweeks med en pop-up store bare lidt svært i disse omstændigheder (COVID-19)
Men vi værdsætter at du har brugt din tid på at svare :)
Venlig hilsen
Peter fra L’SAMSU Clothing
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som absolut minimum skal du forvente at butikkerne skal kunne gange deres indkøbspris ( uden moms) med 3 dog ofte mere, for at få udsalgsprisen inkl. moms.

så en vare der koster 299 ( udsalgspris),  har de maximalt betalt 99 Dkk for i indkøb.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)