Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt jeg skal bruge af dig som partner er din tid og dedikation!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 20. Apr 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Sagen er den, at min elskede webshop står i tomgang efter jeg startede på min praktikplads under min uddannelse, i et mega spændende start-up projekt - men som vi alle ved med de fleste startup's, så knokler hele holdet på højttryk, og vi er meget få ansatte. 
Jeg er skam "bare" elev, men jeg møder kl. 8, henter min søn kl. 16 og sidder også og arbejder når han er lagt. 

Jeg har simpelthen ikke den samme tid til den webshop jeg ejer - men før jeg bare hejser flaget, slog det mig, at jeg måske stadigvæk kunne få lov at holde den i live, såfremt jeg ikke var alene.

Jeg søger nu et par ekstra hænder.

Bonus er, at du ikke skal købe dig ind som partner. Du får en helt unik mulighed for at sparke webshoppen igang på ny, det eneste du skal betale er din tid og dedikation og så kræver det, at du har et kæmpe drive for at stable en allerede eksisterende webshop på benene og få lov at sætte dit eget præg.

Jeg kræver ikke at du har mange års erfaring som iværksætter; jeg har skam tid og overskud til at sætte dig grundigt ind i, hvordan den kører. Derudover kunne jeg sagtens forestille mig, at jeg kunne nyde brug af dine inputs og eventuelle erfaring.


Der er ikke gæld i virksomheden, der bliver bare ikke brugt et budgetmarketing lige nu, så alt hvad der kommer ind er 100% organisk trafik. Det bærer omsætningen selvfølgeligt også præg af.

Den har eksisteret siden september sidste år, og jeg jeg brugte for første gang i december måned 4.000,- på marketing og omsatte for 33.000,- så jeg kan sagtens se, at det har potientale. Men den er helt spæd, så dette er også et start-up projekt hvor mulighederne er MANGE!

Så hvad er det for en webshop?

Det er en webshop der indeholder interiør til bolig, baby og kæledyr. Alting er håndlavet af naturlige materialer og der er lagt vægt på bæredygtighed og økologi. Jeg har øje for æstetikken og designet og har du ikke forstand på boligindretning og interiør, så holder jeg mig hellere end gerne til at finde leverandørerne og matche produkterne.

Det er 100% dropshipping - igen har jeg ikke tid til at være i driften af et varelager som det ser ud på nuværende tidspunkt.


Har du, kender du nogen - eller har du hørt om nogen, som har tid til og lyst til for at sparke min (vores) webshop igang igen?

For al det praktiske og for at få linket til shoppen, da jeg ikke kan dele det herinde, smid mig da en privat besked!

Jeg håber at finde min ildsjæl!

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan du ikke sende mig et link til din webshop? Det lyder interresant.

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amanda.

Jeg vil meget gerne bede om et link til din webshop. :-)

Mvh. Ditte.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig linket nysgerrig og kan tilbyde dig et fremhævet link på min linkportal.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)