Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook eller Google annoncering?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Har et beskedent markedsførings budget, så vil høre, hvad I ville vælge og hvilke erfaringer I har ift. hhv. Facebook og Google annoncering. Har en secondhand børnetøjsbutik, så målgruppen er kvinder, som går ind fra klimavenlig shopping af tøj til deres små.

Håber nogen har nogle input.

Venlige hilsner

/Tina
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Facebook, tænker jeg. Uden at lyde manchauvinist (det er jeg ikke - læs videre), så er mænd mere til Google end kvinder til Facebook. Ikke at mænd ikke er på Facebook og kvinder ikke bruger Google. Men Facebook har på mange måder vundet meget mere terræn end Google, når det handler om "at færdes". Det har mange mænd bare endnu ikke opdaget. Men måske tager jeg fejl.

Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Albert. Det var også min umiddelbare fornemmelse. Må vidst hellere til at se nogle YouTube videoer med opsætning mm.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må have været meget  træt da jeg skrev dette: to grammatiske fejl i en meget lille tekst.

manchauvinist -> mandchauvinist
så er mænd mere til Google end kvinder til Facebook -> så er mænd mere til Google, og kvinder mere til Facebook

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina,

Jeg læner mig meget op af Albert og det han siger med at det kvindelig segment er mere på de sociale medier hvor det mandelige segment hælder mere til Google :)
Og får virkelige at ramme din målgruppe kan du virkelig også gøre rigtig meget på Instagram (Jeg satser på du har en konto, hvis ikke så få en) da største delen er det kvindelige segment at finde. Sørg for at lave nogle stories med det tøj du har så folk han se det på film frem for billede, derudover er det også en god idé at byde dine følgere velkommen, så når du får en følger så bare send dem en besked uden at det relatere til salg, derved vil dine følgere føler sig velkommen.

Jeg håber det kan bruges!

Med venlig hilsen
Mathias

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min kæreste (der i den grad er målgruppen) siger Instagram, Instagram, Instagram. Og Pinterest. Derudover bør du vel også overveje at annoncere direkte på Reshopper?
Held og lykke med din forretning.

Tilmeldt 16. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina,

Jeg har selv et beskedent markedsføringsbudget og det jeg har gjort er at læse om online markedsføring ( kan i øvrigt anbefale en bog der hedder Online Markedsføring - Den store grundbog ) som er nem at gå til og du får nogle gode råd til forskellige elementer i online markedsføring.

Jeg har brugt meget lidt penge på google ads annoncering og brugt lidt mere på Facebook.

Det jeg har gjort er at få oprettet min virksomhed på "google my business" og sat min hjemmeside SEO venligt op så godt jeg kunne selv :-)

Det koster ikke noget og det vil hjælpe dig på google uden det koster penge men selvfølgelig din egen tid.

Havde jeg en tøjbutik ville jeg satse på facebook hvor du også kan annoncere målrettet efter bestemte målgrupper og hvor de bor på en nem måde (går ud fra det er en fysisk butik du har ) og sideløbende SEO optimerer din hjemmeside. Tror når det er tøjbutik at det gælder om at være synlig med opslag hver uge på Facebook med tilbud og ideer som fx varmt vintertøj til leg i sneen lige nu :-). 

Det var mit input og håber du kan bruge det. Men tænker generelt  dit annonceringsbudget skal stige løbende sideløbende du får støre og større indtjening.

God dag.

Henrik 

Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstod dig :-) :-) Tak for input

Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mathias :-) Super feedback. Vi er på Instagram og laver videoer og stories. Men fed idé det med at lige skrive en kort hilsen til nye følgere ;-) Tak

Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders :-) Vi arbejder allerede meget med instagram. Super input mht. Reshopper, så det vil jeg lige undersøge. De har faktisk haft fat i os, da de gerne ville have en bid af kagen. Men det har vi altså takket nej til, da det vil tage alt for meget tid, at finde og pakke tøj ned, som også blev solgt til hele landet igennem Reshopper.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)