Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook eller Google annoncering?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for super input :-) Mht. SEO så sidder min kære mand (som er ambulanceredder) og bruger en masse af sin fridage på at optimere. Det er ikke noget jeg har synderligt forstand på, men han går meget op i hurtighed, billede og tekst optimering, overskrifter, søgeord og beskrivelser. Du kan se vores hjemmeside på https://flowerkids.dk/ . Jeg vil også til at satse mest på Facebook annoncering kan jeg ligesom fornemme. Super ide det med at lave mere ugentlige opslag, som retter sig mod, hvordan fx vejret er lige nu :-) Tak for dit svar. 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det giver lige lidt ekstra når man sender ens følgere en hilsen :) 
Håber det kommer til at virke og held og lykke med det hele.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængigt af hvor meget traffik du allerede får, så start med retargeting på din side. Det er der du ofte ser den bedste ROAS. Overvej også at lave dedikerede landing sider uden menuer at drive din betalte traffik til. Det konverterer bedre, men det er selvfølgelig noget i evt. kan kigge på i fremtiden. 

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg føler jeres nuværende landing side på jeres hjemmeside er en smule forvirrende. Jeg tror jeg havde lavet den lidt mere simpel inden jeg begyndte at drive traffik til den. Jo bedre en konverteringsprocent du kan lave, jo bedre ROAS får du på din betalte annoncering, så det er et klart sted jeg ville bruge min tid før jeg begyndte at drive betalt traffik til siden.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)