Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ads problemer. Mine annoncer vises ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Salget var endelig kommet lidt igang oven på det her Corona, ja det har varet en kamp at overleve.

Nu er der så problemer med min Google ads Konto, Google kan ikke trække det beløb de plejer at trække på mit MasterCard, og heller ikke på mit alm kredticard, 

Har talt med Nordea og Nets, og de fortæller mig det samme at Google ikke har en løsning til den nye 2 trins godkendelse med NemID som er indført i år, jeg har også talt med Google og her får jeg at vide at de godt kender problemet, men de har ikke en løsning klar og de ved ikke hvornår, de har en løsningSkype-Angry

Jeg vil meget gerne betale men jeg kan ikke få lov, så lige nu mister vi omsætning, som vi har brug for at kunne overleve med firmaet.

Er der nogen her der har en løsning på hvordan jeg kan komme til at betale og få mine annoncer online igen.

Med venlig hilsen

Kim Remmer

Dreamshop

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kører du ikke betalingen via din erhvervskonto i banken?

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har der aldrig været problemer før med betalingen med Mastercard, problemet er at de ikke er klar til den nye 2 trins godkendelse.

Jeg tjekkede min google ads konto lige før, og nu har de fået et felt på så man kan lave en bankoverførdel, så det er prøvet nu, men der kan gå 3-10 dage før de registrer modtagelsen af betalingen, så det er surt at vente på at ens annoncer kommer online igen.

Men håber at det går hurtigt

Hilsen

Kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)