Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

jeg har i godt 6 måneder haft mange domæner hos xxx (www.kimaweb.dk) Og i starten syntes jeg da det var virkelig god service osv. Men efter hånden som tiden gik blev der dårligere support og lige pludselig virkede deres mysql server M.M. ikke (I længre tid) og mange andre ting.

Men skidt jeg tænkte de har nok bare travlt så jeg ventede.

For snart 2 måneder siden lavede jeg en reseller aftale med xxx om at jeg fik et site sat op hvor jeg kunne sælge fra osv. Og han ville så sætte et fedt design op (Sitet var Lappa.dk) Der gik godt 3 uger inden jeg kunne begynde og sælge fra sitet fordi han ikke fik sat tingene ordtenligt op men det virkede da langt om længe. Men det fede design var stadig ikke kommet og jeg sendte ham flere mails hvor jeg spurgte hvornår det kom og han svarede ikke. Så jeg sendte til sidst en mail om at hvis der ikke snart blev gjort noget så ønskede jeg ikke et vidre samarbejde. Og der kom en sø forklaring om at der om 2 uger ville komme en opdatering til systemet også efter det ville det komme op. Men der gik alså lang tid igen og det er stadig ikke kommet op. Jeg sendte ham en mail for præcis 1 uge siden om hvordan  det gik med opsætningen af nyt design osv og jeg fik intet svar. På en uge sendte jeg 3 mails med samme indhold og fik intet svar. Idag fik jeg så nok og sendte ham en opsigelse af vores aftale da han jo ikke gad og svare på min mail og ikke kunne komme i sving. Og endelig kom der lyd fra ham hvor han skrev følgende.

Din opsigelse er hermed modtaget.

Jeg kan lukke siden med det samme hvis du ønsker det. Så undlader jeg at sende nogen faktura til dig.

Det har været penge ud af vinduet for mig indtil nu fordi han ikke kunne komme igang men dette kunne han åbenbart ikke se. Har været i kontakt med en anden person som også kun har haft problemer med xxx.

Må indrømme One.com service er bedre end Kimawebs. Troede aldrig jeg skulle finde en dårligere service end det.

Lige en lille advarsel her fra mig så andre ikke hopper i samme fælde.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26

En lille advarsel: Såvidt jeg kan se udbyder du hosting, ligesom Kimaweb. I så fald er i direkte konkurrenter, og er derfor underlagt Markedsføringslovens begrænsninger om, hvad man må sige om konkurrenter. Jeg synes loven er latterlig - men den er der, og hvis han bliver sur på dig, kan det koste din virksomhed en kostbar retssag. Så det var bare lige en venlig advarsel :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 17:29

Mikkel deMib Svendsen:
En lille advarsel: Såvidt jeg kan se udbyder du hosting, ligesom Kimaweb. I så fald er i direkte konkurrenter, og er derfor underlagt Markedsføringslovens begrænsninger om, hvad man må sige om konkurrenter. Jeg synes loven er latterlig - men den er der, og hvis han bliver sur på dig, kan det koste din virksomhed en kostbar retssag. Så det var bare lige en venlig advarsel :)

Hej Mikkel.

Som jeg skriver så havede jeg et samarbejde med Kimaweb jeg solgte hosting gennem dem dvs vi var/er ikke konkurrenter. :)

Men har valgt og droppe hosting projektet lidt efter dette.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:33

Så ville jeg nok skynde mig, at slette denne del af din signatur:

Lappa Danmarks bedste Webhosting
lappa.dk

For med dette er det svært at se dig som andet end konkurrent :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 17:35

Mikkel deMib Svendsen:

Så ville jeg nok skynde mig, at slette denne del af din signatur:

Lappa Danmarks bedste Webhosting
lappa.dk

For med dette er det svært at se dig som andet end konkurrent :)

Ja det er så rigtigt og er hermed også væk. Men udbyder jo heller ikke hosting mere fra idag efter min opsigelse af vores aftale :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:58

Hej Mark

Det er ærgerligt, når man går forkert af hinanden, og jeg har ingen forudsætninger for at sige, om du har fået en dårlig service af Matt og Kimaweb. Mit kendskab til Matt er dog kun for det gode.

Da jeg efterhånden har samarbejdet med Matt omkring flere opgaver - vil jeg sikkert ikke kunne anskue sagen helt objektivt, hvorfor jeg heller ikke på nogen måde vil forsøge at vurdere, hvem der har ret af jer.

Mikkel deMib pointerer dog noget ganske væsentligt omkring konkurrencesituationen, og ligeledes bør man altid tænke sig om en 2-3 (hundrede) gange, inden man retter en så personlig og direkte kritik mod nogen i et offentligt forum... uden forældelsesdato.

Denne tråd er hverken god for dig eller Matt, idet den sætter spørgsmålstegn ved din professionalisme og hans troværdighed.

Har han leveret en dårlig service? Har du misforstået en aftale? Jeg ved det ikke.

Det eneste jeg ved er, at selv ægtefolk, brødre og de tætteste samarbejdspartnere kan blive uvenner.

Ofte er skylden svær at placere.

Personlig kritik skal være særdeles velplaceret - ligeledes skal kommentarer vedrørende nuværende, tidligere eller semi-konkurrenter.

Jeg håber I finder en løsning på fornuftig vis. 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 18:33

Hej Rene.

René Gade Mikkelsen - Dribling:
Det er ærgerligt, når man går forkert af hinanden, og jeg har ingen forudsætninger for at sige, om du har fået en dårlig service af Matt og Kimaweb. Mit kendskab til Matt er dog kun for det gode.

Jeg har fået dårlig service både som alm kunde til hosting hvor jeg har skullet vente alt for lang tid på og få min service. Og som Reseller har jeg haft lign problemer bare endnu værre.

Mikkel deMib pointerer dog noget ganske væsentligt omkring konkurrencesituationen, og ligeledes bør man altid tænke sig om en 2-3 (hundrede) gange, inden man retter en så personlig og direkte kritik mod nogen i et offentligt forum... uden forældelsesdato.

Jeg har ingen problemer omk konkurrencesiturationen da jeg fra dags dato har lukket Lappa på grund af kimawebs service. Jeg har valgt og sætte denne tråd på Amino da jeg virkelig synes det er under alt kretik at man ikke får den service man har betalt for.

Denne tråd er hverken god for dig eller Matt, idet den sætter spørgsmålstegn ved din professionalisme og hans troværdighed.

Jeg kan ikke se den er dårlig for mig da jeg blot fortæller min oplevelse af mit samarbejde med Kimaweb og derfor synes jeg det er 100% iorden og fortælle om det så andre evt ikke ryger ud i samme problem som jeg har været i og spildt penge på.

Jeg håber I finder en løsning på fornuftig vis. 

Den eneste løsning jeg kan se, er at han betaler mig mine penge tilbage.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 18:59

Hej Mark,

Ganske kort - ikke tal grimt om virksomheder, det kommer der aldrig noget godt ud af!

Mark, vi er da vist gået rigtig forkert af hinanden.

Du har fået mere end 650 kroner i rabat på din forhandler pakke, fordi jeg synes det var ærgeligt for dig, at du ingen penge har, men gerne ville i gang. Jeg har endvidere kun faktureret oprettelsen! Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have oprettelsen tilbage, men så får du slettet dette indlæg - det er hverken til gavn for dig eller mig. Det er ikke til gavn for dig, for det sætter bestemt spørgsmålstegn ved din seriøsitet og det er slet ikke til gavn for mig - og jeg er ikke interesseret i, at få min virksomhed nedgjort fordi du har den ide at du for 0 kroner kan få tingene, som du vil have det - og med det samme.  
Du har helt ret i, at jeg sagde ja til at designe et nyt website til dig - men først når vores næste version er færdig. Jeg sagde endda at jeg ville gøre det ganske gratis - igen fordi jeg vidste, at du ingen penge har og vi hjælper gerne iværksættere med at komme igang.

Du er velkommen til at gå i dialog med mig, hvis du føler dig snydt over at dit nye design ikke er klar.

Mig bekendt har du kun betalt oprettelsen - dem er du da velkommen til at få tilbage. Men det har vist aldrig været en del af aftalen!
Vi kan også aftale at du får dine penge tilbage og jeg får timepris for den tid jeg har brugt, hvis du hellere synes om den ide?

Hilsen Matt

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 19:58

maxteldk:

Hej Mark,

Ganske kort - ikke tal grimt om virksomheder, det kommer der aldrig noget godt ud af!

Mark, vi er da vist gået rigtig forkert af hinanden.

Du har fået mere end 650 kroner i rabat på din forhandler pakke, fordi jeg synes det var ærgeligt for dig, at du ingen penge har, men gerne ville i gang. Jeg har endvidere kun faktureret oprettelsen! Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have oprettelsen tilbage, men så får du slettet dette indlæg - det er hverken til gavn for dig eller mig. Det er ikke til gavn for dig, for det sætter bestemt spørgsmålstegn ved din seriøsitet og det er slet ikke til gavn for mig - og jeg er ikke interesseret i, at få min virksomhed nedgjort fordi du har den ide at du for 0 kroner kan få tingene, som du vil have det - og med det samme.  
Du har helt ret i, at jeg sagde ja til at designe et nyt website til dig - men først når vores næste version er færdig. Jeg sagde endda at jeg ville gøre det ganske gratis - igen fordi jeg vidste, at du ingen penge har og vi hjælper gerne iværksættere med at komme igang.

Du er velkommen til at gå i dialog med mig, hvis du føler dig snydt over at dit nye design ikke er klar.

Mig bekendt har du kun betalt oprettelsen - dem er du da velkommen til at få tilbage. Men det har vist aldrig været en del af aftalen!
Vi kan også aftale at du får dine penge tilbage og jeg får timepris for den tid jeg har brugt, hvis du hellere synes om den ide?

Hilsen Matt

Hej Matt.

Har sendt dig en email hvis du så gider og svare på den denne gang.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:14
Hej Mark,

Det er da fint hvis du vil tage en dialog med Matt, jeg håber I kan løse jeres problem.

Men siden du nu alligevel har valgt at bringe tråden op offentligt, synes jeg Matt fortjener at jeg også lige melder ind. Jeg har været kunde hos Matt med mange produkter og er det stadig - og jeg har absolut kun positivt at sige om servicen og de produkter der bliver leveret. Jeg har altid oplevet Matt meget imødekommende, og har været glad for at handle hos ham, bl.a. fordi han altid gør en ekstraordinær indsats for at finde en løsning der passer.

Jeg skal ikke sige hvad der er gået galt i jeres kommunikation, men jeg er overbevist om at I kan finde ud af det :-)

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)