Hej Aminoer. jeg har i godt 6 måneder haft mange domæner hos xxx (www.kimaweb.dk) Og i starten syntes jeg da det var virkelig god service osv. Men efter hånden som tiden gik blev der dårligere support og lige pludselig virkede deres mysql server M.M. ikke (I længre tid) og mange andre ting. Men skidt jeg tænkte de har nok bare travlt så jeg ventede.
For snart 2 måneder siden lavede jeg en reseller aftale med xxx om at jeg fik et site sat op hvor jeg kunne sælge fra osv. Og han ville så sætte et fedt design op (Sitet var Lappa.dk) Der gik godt 3 uger inden jeg kunne begynde og sælge fra sitet fordi han ikke fik sat tingene ordtenligt op men det virkede da langt om længe. Men det fede design var stadig ikke kommet og jeg sendte ham flere mails hvor jeg spurgte hvornår det kom og han svarede ikke. Så jeg sendte til sidst en mail om at hvis der ikke snart blev gjort noget så ønskede jeg ikke et vidre samarbejde. Og der kom en sø forklaring om at der om 2 uger ville komme en opdatering til systemet også efter det ville det komme op. Men der gik alså lang tid igen og det er stadig ikke kommet op. Jeg sendte ham en mail for præcis 1 uge siden om hvordan det gik med opsætningen af nyt design osv og jeg fik intet svar. På en uge sendte jeg 3 mails med samme indhold og fik intet svar. Idag fik jeg så nok og sendte ham en opsigelse af vores aftale da han jo ikke gad og svare på min mail og ikke kunne komme i sving. Og endelig kom der lyd fra ham hvor han skrev følgende. Din opsigelse er hermed modtaget. Jeg kan lukke siden med det samme hvis du ønsker det. Så undlader jeg at sende nogen faktura til dig.
Det har været penge ud af vinduet for mig indtil nu fordi han ikke kunne komme igang men dette kunne han åbenbart ikke se. Har været i kontakt med en anden person som også kun har haft problemer med xxx. Må indrømme One.com service er bedre end Kimawebs. Troede aldrig jeg skulle finde en dårligere service end det. Lige en lille advarsel her fra mig så andre ikke hopper i samme fælde. |
En lille advarsel: Såvidt jeg kan se udbyder du hosting, ligesom Kimaweb. I så fald er i direkte konkurrenter, og er derfor underlagt Markedsføringslovens begrænsninger om, hvad man må sige om konkurrenter. Jeg synes loven er latterlig - men den er der, og hvis han bliver sur på dig, kan det koste din virksomhed en kostbar retssag. Så det var bare lige en venlig advarsel :)