Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Mathias Dannevang:
Jeg har altid oplevet Matt meget imødekommende

Har du da fuldstændig ret i og synes da også Matt er en flinkere mand.

Mathias Dannevang:
gør en ekstraordinær indsats for at finde en løsning der passer.

Igen har du ret fik da også en rigtig god service indtil tingene skulle udføres så gik det virkelig langsomt.

Mathias Dannevang:
Jeg skal ikke sige hvad der er gået galt i jeres kommunikation, men jeg er overbevist om at I kan finde ud af det :-)

Håber jeg da også vi gør og hvis vi gør vil jeg da også få tråden slettet igen. Men kunne som sagt ikke få en dialog med manden omkring problemet så måtte jo tvinge ham til det på denne måde.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:30

Til alle som følger denne tråd. Jeg & Matt Christensen har nu fundet en løsning og derfor er denne tråd nu lukket.

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:04

lappa:

Til alle som følger denne tråd. Jeg & Matt Christensen har nu fundet en løsning og derfor er denne tråd nu lukket.

Nej den er ikke - den er stadig aaben, og enhver kan stadig laese den, og skrive flere kommentarer i den. Saa tag lige og faa den slettet fra Amino - det er simpelthen for dumt at du foerst nedgoer Matt's virksomhed paa et aabenlyst mangelfuldt grundlag, og derefter bare lader det hele staa.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 22:15

Øøø...you get what you pay for????

Ikke sant! :-)

Hvis du virklig ønsker stabil hosting må du op i prisklassen for at få en god service, sådan er det jo bare. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)