Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp hvordan bliver min webshop synlig på google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person
Kære Amino medlemmer.

Jeg er klar til at gå igang med markedføringen af min webshop. Meeeeen! Jeg kan ikke finde min webshop på google når jeg søger efter det. Jeg har prøvet at finde ude af hvordan jeg kan gør min webshop synlig, da det sikkert er fordi den er ny at google endnu ikke kan finde den. Men det er så vigtigt for mig at få lige denne detalje på plads, så hurtigt som overhoved muligt. Er der nogen af jer derude, der kan vejlede mig til hvordan jeg kan gør min webshop synlig på google? Jeg har prøvet at google løsningen, men det var ikke lige de nemmeste vejledninger jeg fandt på nettet, og intet af det virkede, da jeg ikke kunne finde ude af at bekræfte at webshoppen er min, da google gerne vil have mig til det. Jeg kunne desværre ikke gennemskue hvordan google vil have mig til at bekræfte det.

De bedste hilsner
Natalia
Tilmeldt 21. Jan 21
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis du søger på site:børnelivet.dk, kan du se at dine webshop er indekseret af google.

Det tager lang tid at opnå gode resultater med SEO. Og nu hvor du har valgt en meget konkurrencepræget branche, så skal du forvente der går absolut minimum et halv år, inden du får nævneværdig trafik af den vej.

Samtidig er det nok tvivlsomt om dit gør-det-selv arbejde kan konkurrere med de resultater, som de professionelle SEO-bureauer leverer til din største konkurrenter.

E-bogen seo-lex.dk er god start, og så skal du forvente at skulle bruge et større beløb løbende til linkbuilding.
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejdet med at blive set på google er stort, og det kræver konstant optimering af sidens indhold og linkbuilding.

Jeg vil anbefale at kigge mod golearn og nogle af deres videoer om emnet. de har nogle for begyndere hvor det forklares på dansk og mod det danske market. 

Held og lykke :)

Fra Viborg
Tilmeldt 31. Oct 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Hyggeonkel Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Natalia,

Der er flere måder at blive synlig på i Google. F.eks. Google shopping, Google adwords eller de organiske søgeresultater.

Mht. det sidste er det søgemaskineoptimering (SEO), du skal have gang i.

Du kan evt. tage et kig på seo-lex . dk  hvor du kan starte med at hente den gratis light udgave. Så kan du få en idé om, om det er den vej du vil gå og måske også om det er noget du selv vil kaste dig ud i eller du skal ud at finde noget hjælp.

God fornøjelse med arbejdet

Dbh.

Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for dit svar. 😀
Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for rigtig gode råd. Jeg vil hoppe ude i det, og så håber jeg at det er overskueligt at finde rundt i 😅
Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 😊

Mange tusinde tak for dit svar. Jeg vil helt sikkert afprøve alle mulighederne og arbejde benhårdt på at få Børnelivet synliggjort hos Google.

Bedste hilsner
Natalia
Tilmeldt 21. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Fra  King Content Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natalia

Som de andre har været inde på, så er din hjemmeside indekseret, og det er første skridt på vejen - men at du kan finde din webshop på Google er ikke ensbetydende med, at andre også kan. De skal jo først vide, at den eksisterer, så det har ikke rigtig nogen værdi, før du begynder at markedsføre den :)

Som de andre også er inde på, så kan SEO tage rigtig lang tid og kræve meget arbejde, hvis du vil lave det selv, men der findes også andre måder at komme i gang på som fx Google Ads og Facebook, hvor du ikke skal vente på resultaterne. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du selv havde i tankerne ift. markedsføringen. 

Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har du tilknyttet den til google search console? Det er en god måde at få den synlig på også :-)

Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Nej det har jeg kke. Det vil jeg hoppe ud i med det samme.

Tusind tak for brugbare råd!
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)