Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele-butik koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er indehaver af en butik med en attraktiv beliggenhed i København K og med en billig månedlig husleje.
Disse Corona-tider har dog sat spekulationerne i gang, som det har gjort hos så mange andre, og med butiksdøden og de tomme lokaler er jeg begyndt at overveje muligheden for at tilbyde en form for design kollektiv.

Jeg forhandler selv vintage-tøj til kvinder, men kollektivisterne kunne vel sagtens arbejde med keramik, illustrationer, smykker, børnetøj... you name it.

Nu kommer jeg til spørgsmålet. For flere og flere butikker går denne vej, men hvordan gør man?
Sidder der mon nogle eksperter på området som kan være behjælpelige?

Er det de enkelte, som tjener pengene på deres eget brand og derved betaler en del af huslejen/tager del i vagtplanen (og hvordan gør man i så fald med terminaler etc.), eller bliver der betalt fx en kommission af hvert salg fra alle parter til dæk af omkostninger etc.?

Og hvordan henvender man sig til disse? Er der mon endda nogle her inde som kunne være interesseret? Nogle som har kendskab til grupper på Facebook eller lignende?

På forhånd mange tak!
Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katie

Det virker som om, der er flere ting du spørger om i dit indlæg.

1 hvis du deler butikken fysisk, altså hvor en anden fik et hjørne, så skulle de selvfølgelig have eget POS.

2. hvis du tager andres varer ind og sælger dem, så skal du lave en aftale med dem, om en kommission på de varer du sælger, og så køre det igennem dit eget POS

Tilmeldt 11. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Festligt,

Tak for dit svar.

Min tanke var at dele butikken fuldkommen ligeligt mellem andre brands, som matcher en fælles profil.

Men hvis en kunde køber varer fra forskellige brands skal de således betale af flere omgange på de enkeltes terminaler?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)