Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt underskrevet, ramt af konkurs

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Albert van Harten:

Cookie - John Hannover:
det var dog en sørgelig ensidig opfattelse - virker som noget lidt galt med dig - du ville hellere have vi IKKE skulle have love her i landet - og du synes du bringer trådstarter i mål, eller du har bare et problem selv???

Kære John

Det er lidt mere kompleks end din meget hurtige formodning. Love, som vi kender dem og håndterer, bør ikke hele tiden udvides, ændres, tilbagetrækkes og atter bliver tilføjet.
Så længe vi har det juridiske system som vi har (og med "vi" mener jeg ikke kun Danmark), kommer vi ingen steder. Du kan se hvad der foregår i USA: Under Obama bliver USA tilmeldt Paris-aftalen. Så kommer Trump, trækker USA ud af den aftale, og så kommer Biden, som gør det om igen. Fordi det juridiske system tillader det. Jura er og forbliver tovtrækkeri, medmindre vi får indført etiske domstole - som ikke dømmer efter lovens regler, men efter etiske overvejelser.

Et af de andre problemer, Frøken Justitia har, er at hun i allerhøjeste grad mangler empati. Det er en psykisk sygdom, som ofte følger med manglende evne til at handle efter moral og etik.

Min opfattelse er langt fra ensidig. Jeg kan dog ikke skrive en hel novelle her på Amino - hvis jeg kunne, så havde jeg skrevet meget mere i dybden. Begrænsningen er i øvrigt ikke Aminos skyld, men jeg har mere at lave end at argumentere for mit syn om den begrænsning, jura medfører.

En dag, når jeg ikke mere har småbørn i huset, vil jeg færdiggøre min bog om dette emne.

Mangler du ikke først lige at færdiggøre dit danske Facebook-alternativ først?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 940
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:26

Arne:

Ah, det er der, skoen trykker! Jamen, længe leve Google :) Flot klaret, Arne, du har bevist at du ved hvordan du opsamler gammelt digitalt støv :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Albert van Harten:

Arne:

Ah, det er der, skoen trykker! Jamen, længe leve Google :) Flot klaret, Arne, du har bevist at du ved hvordan du opsamler gammelt digitalt støv :)

Der er ingen sko der trykker. Det er bare min indtryk, når jeg sådan følger med i din gøren og Laden, at det som du beskriver som “komplekst” er symptomatisk for en manglende gennemtænkning eller manglende evne til at formidle en pointe.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 940
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:13

Så kan jeg kun sige: dit indtryk er forkert. Men held og lykke med at have dit indtryk, I couldn't care less :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Kan vi ikke holde den on-topic? Så kan i tage børnehave diskussionen et andet sted :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)