Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksisterende gammel hjemmeside -> ny hjemmeside med samme domæne

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

pernillex:

Ja men hvad tænker du så det nye skal kobles på, mens jeg venter på, at det er færdigt? :) 

Du kan være heldig at det nye webhotel har et midlertidigt domæne du kan bruge. Ellers kan du jo bare købe et - de koster jo kun 50 kr idag. Om du tager dfsdfsa.dk eller jhlkjl.dk er lige meget :) Det skal alligevel skrottes efter brug.

Super, tak. Har du nogen idé om hvor lang tid det vil tage for en der ved noget om det, at flytte det gamle domæne over på ny webshop?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

pernillex:
Super, tak. Har du nogen idé om hvor lang tid det vil tage for en der ved noget om det, at flytte det gamle domæne over på ny webshop?

Det tager ingen tid... men du skal nok regne med at betale for 30 min eller 1 time for det.

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

pernillex:
Super, tak. Har du nogen idé om hvor lang tid det vil tage for en der ved noget om det, at flytte det gamle domæne over på ny webshop?

Det tager ingen tid... men du skal nok regne med at betale for 30 min eller 1 time for det.

Det er helt fint - det er mere så jeg har en tid og pris, jeg kan gå videre med. Så 250-500 kr. er ikke skudt helt forkert? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

pernillex:
Det er helt fint - det er mere så jeg har en tid og pris, jeg kan gå videre med. Så 250-500 kr. er ikke skudt helt forkert? 

Det lyder meget rimeligt

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

pernillex:
Det er helt fint - det er mere så jeg har en tid og pris, jeg kan gå videre med. Så 250-500 kr. er ikke skudt helt forkert? 

Det lyder meget rimeligt

Er det noget du gør? 

Har lige fået et "tilbud" fra en anden programmør, der siger det tager alt mellem 5 og 25 timer, alt efter hvem der har haft fat i den.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

For at ændre dns på et domæne? Der skal også tjekkes at alt er retttet men 25 timer er fuldstændigt skudt over.

Selv roder jeg ikke med PHP som det er Wordpress er lavet i så her melder jeg pas. 

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

For at ændre dns på et domæne? Der skal også tjekkes at alt er retttet men 25 timer er fuldstændigt skudt over.

Selv roder jeg ikke med PHP som det er Wordpress er lavet i så her melder jeg pas. 

Men hvis der bare ændres DNS, kommer alle filerne der er koblet til det nye domæne så over på det gamle, som den skal rettes til?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep. Men man skal tjekke at alt virker og det er her timerne ligger

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Jeg har en god løsning til dig ift. hvordan du kommer i mål med dit projekt. Giv et ring på tlf: 2988 3144.


Med venlig hilsen
Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

pernillex:

Niels Henriksen:

pernillex:
Det er helt fint - det er mere så jeg har en tid og pris, jeg kan gå videre med. Så 250-500 kr. er ikke skudt helt forkert? 

Det lyder meget rimeligt

Er det noget du gør? 

Har lige fået et "tilbud" fra en anden programmør, der siger det tager alt mellem 5 og 25 timer, alt efter hvem der har haft fat i den.

Hvis du har fået et tilbud på 5-25 timer for at ordne DNS og <b>KUN</b> DNS, så bed ham flyve langt væk.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)