Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fører i regnskab med revisor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tænkte bare lidt over hvordan i andre fører regnskab.
Jeg fører regnskab med omsætning ca. 2,5 mil.
Jeg plotter sådan set alt ind i kassekladde, og der er sammenlagt 900 bilag på et år med 3 kasser.
Derefter går revisoren det igennem og retter fejl her og der. Er det almindeligt at gøre sådan? Det er jo ikke mange fejl, men lidt løber det da op i. 15 måske på en sæson.
Er det typisk at gøre sådan? Ift. feks at få en revisor til at lave hele regnskabet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

der er nok ikke noget der hedder typisk. Nogen bogfører selv og tager risiko for fejl, andre gør som du  - og får kontrolleret arbejdet, og atter andre, lader en ekstern online bogholder stå for det hele. 900 bilag og 2,5 mio oms og 15 t alene til kontrol og vel indberetning til skat er nok lidt højt hvis personlig virksomhed, og mere naturligt hvis selskab med årsopgørelse, selskabsselvangivelse, kontrollerede transaktioner og måske momsindberetning inkluderet - 

Du kan jo se om ikke du kan automatisere så ikke alt skal være i kassekladde men via en integration og få tilbud fra et par online bogholdere, så du også selv sparer det manuelle

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)