Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til risikoanalyse indenfor fødevarer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi er 2 piger der har startet en virksomhed der laver kager som vi sælger engros, og nu er vi strandet lidt ved risikoanalysen. Vi har desværre ikke de 10.000 kr. som konsulent firmaerne vil have for at lave sådan en, så vi vil høre om der evt. er nogle der har en risiko analyse man kunne få lov at kigge i, for helt præcist at se hvordan den er bygget op, og hvilke punkter der skal med. For så mener vi, at vi må være de mest oplagte til selv at lave risiko analysen, da det er os der står med tingene. Så skulle der sidde en person der selv har erfaring med risikoanalyse indenfor fødevarer, eller evt. er ansat i et firma der har fået lavet en risikoanalyse, der kunne være behjælpelige med nogle guidelines om helt præcist hvad der skal med. Fødevarestyrelsen har ikke tilstrækkeligt information når det gælder engros virksomheder. På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen Stine

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe, at der ikke findes en eneste person, som har bare lidt information om, hvad helt præcist en risikoanalyse skal indeholde?

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Et forsigtigt hjælpende bud.... :-)

Jeg kender til ITSikkerhedsGruppen (itsg.dk) som har styr på risikoanalyser. Men om de også har erfaring med fødevarer, ved jeg desværre ikke. 

Pøj pøj :-)

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde alt hvad du har brug for her:

https://slideplayer.dk/slide/1918112/

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Fedt, lige det vi manglede. Tak for hjælpen.

Vh. Stine

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med e-smiley.

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)