Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Softwarerobotbaseret procesoptimering på abonnement

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har brug for jeres ærlige mening til validering af en forretningsidé. 

I alt sin enkelthed er min forretningsidé baseret på udvikling og vedligeholdelse af softwarerobotter til optimering og automatisering.

Jeg er klar over, at der findes værktøjer til dette som kan anvendes af personer uden nævneværdig it-mæssige kvalifikationer, men dels er disse løsninger dyre, dels kan det være svært at gennemskue hvornår det giver mening at lave en softwarerobot og endnu sværere at vide hvor meget tid man skal bruge på vedligeholdelse (som følge af ændringer i brugergrænseflade mv.).

Her kommer min forretningsidé ind i billedet. For jeg vil tilbyde udvikling og vedligeholdelse af softwarerobotter til optimering og automatisering til en fast månedlig pris i de tilfælde hvor det giver mening for kunderne. Dvs. i de tilfælde hvor kunden rent faktisk reducerer sine udgifter til trivielle opgaver betydeligt samtidigt med, at det er teknisk forsvarligt at lave og vedligeholde.

Jeg vil kombinere ovenstående med enkeltopgaver, fx at flytte data mellem systemer, men kun med henblik på mersalg af den abonnementsbaserede model.

Ville I gøre brug af en sådan service - hvorfor, hvorfor ikke?

Mvh. 

Daniel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)