Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til markedsføring og vedligeholdelse af webshop (Århus)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har et tøjfirma, LaZoy, i Århus, som sælger eksklusivt dametøj til butikker. Jeg har for nylig åbnet en webshop, som skal fungere som vores konceptbutik. Da jeg selv produktudvikler, sørger for produktion i udlandet osv, har jeg ikke den fornødne tid til at få markedsført og vedligeholdt webshoppen. Derfor leder jeg efter en person/et firma i Århus, som kan tage sig af denne opgave. Det drejer sig om følgende opgaver:

• søgeoptimering
  • adwords
  • anden online markedsføring
  • vedligeholdelse af webshoppen bla. i forhold til at sætte nye billeder på webshoppen
  • nyhedsbreve

Jeg forestiller mig et permanent samarbejde med en person, et firma, en freelancer, en studerende, en flexjobber ???, som kan bruge de nødvendige timer pr. uge: 3 - 6 timer??? I starten måske lidt mere for at få gang i shoppen. Når det er et permanent samarbejde duer det ikke, at det er et firma, som tager 1.000 kr/t, så kan vi lige så godt ansætte en person. Men denne mulighed er også til stede, eventuelt ansættelse på deltid sammen med et andet århusiansk tøjfirma, som vi samarbejder med.

Der er pt. ikke så mange varer i butikken, men i næste uge kommer forårsproduktionen hjem og vi fotograferer den efterfølgende week-end. Herefter skulle der gerne sættes alvorligt skub i tingene.

Er der nogen af jer, som læser dette, der kunne være interesseret i et sådant samarbejde eller kender I nogen, så lad mig endelig høre fra jer.

Hilsen Ulla

www.lazoy.net

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)