Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlems/ klub standard system med fremmøde kontrol

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brugt en del tid på og søge efter et standard system som jeg kunne bruge til mine to kommercielle selvforsvarsklubber med ca. 100 medlemmer (tilsammen ;-) ).

Grundlæggende så søger jeg et system som

Need to have
- Online tilmelding til hold via - Android, iOS app & web
- En form for frem møde registrering (Attendance tracking) vha. Kort/ QR scanner/ PC kode ol.
- CRM/ medlemsstyrring

Nice to have
- NETS integration
- Online indmeldelse
- SMS modul

Kører nu online tilmeldings-form og opretter manuelt i NETS Web og SuperOffice CRM

Kom med forslag ;-)

Mvh

Poul
Krav Maga Academy

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv kender jeg ikke et system men som programmør kan jeg komme med forslag:

Online tilmelding - Dette kan være en del af din hjemmeside som er responsive designet - dvs at den ser ok ud på alle platforme - på den måde behøver du ikke en særskilt app.

Fremmøde registrering - I min søns karateklub havde de et medlemskort som blev scannet når de kom. Der var en stregkode

Medlemsstyring - Findes out-of-box mange steder men det er ikke noget der tager lang tid at lave for en der kan sin kode.

Online indmeldelse - Kan gøres igennem din hjemmeside som online tilmelding

Sms Modul - Der findes sms gateways der kan sende beskeder evt. fra medlemsstyring (selv havde jeg et firma hvor jeg havde en fodboldklub der sendes 5000 beskeder hver uge til deres fans)

Så enten er du heldig og finder noget der kan bruges - ellers er der ikke noget der kræver ret meget at lave for at kunne starte det op. Hvis jeg skulle anbefale noget så få det lavet men med baggrund på et CMS. Jeg kunne godt fortælle hvad du skal bruge af CMS men da jeg er "farvet" og har mit favorit så vil jeg lade være.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har rettet overskriften fra system til standard system (altså "out of the box").
Jeg kikker efter et integreret system med fremmøde registrering, statistik, holdtilmelding og meget gerne sms modul
Jeg er ikke interesseret i selv og strikke det sammen i Joomla, Wordpress eller Umbraco :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Poul 


Jeg har noget der kunne hjælpe på det. 
Har du allerede IOS og Android udviklet eller skal det udvikles? 

Må jeg give dig et kald sådan jeg kan forstå dit behov noget bedre :) 

Med venlig hilsen 

Anders

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)