Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny gratis linkside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj din hjemmesidehttp://www.landetrundt.dk/. Du kan selv oprette din hjemmeside med en lille beskrivelse

Der er ingen redirect på siden og den bliver opdateret hver sådan ca. hver mandag.

Hvis i har forslag til nye kategorier, så skriv dem her.

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:27

Altid godt med en ny linkside Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:51
God side, ikke så meget indhold endnu, så stor mulighed for at blive set der inde.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:58

med fare for at blive kaldt en sur trold, synes jeg begejstrede aminoer skal holde igen med at bruge for meget krudt på registrering i diverse linkkataloger, der lader til at være den nye dille herinde (udover MLM o.l.). Det giver ikke ret meget, for så vidt at sidernes indhold er ret ligegyldigt for google - linkkataloger har sjældent relevant content, og har sjældent ret meget credit på google netop fordi de ikke har noget reelt indhold. 

Gå hellere efter en optagelse i dmoz.org eller vær mindre fedtede og host op for en yahoo-registrering - det er som regel en hurtigere måde at komme frem i verden på, end diverse små linkkataloger med tvivlsomt/inget indhold. Og brug så kræfterne på at få relevante links ved at tilbyde noget indhold på jeres side, som mere lødige sider gider linke til (og eventuelt linkbytte med andre) - et link fra en nærmest hvilken som helst side som har noget ordentligt indhold, er mere værd end 10 linkkataloger, og google KUNNE få den skumle tanke at i forsøgte at spamme jeres pagerank op med links fra her og der - en rigtig skidt ting :)

Jeg lyder lidt hidsig, og held og lykke med linkkatalogerne, til alle jer håbefulde entreprenører der bygger dem - men at der ikke er meget indhold som den ovenstående poster skriver, betyder netop at et link fra jer så godt som intet er værd SEO-wise. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:21

Synes jeg personligt selv det er dødsygt at oprette en tråd hvor er ikke er nogle der kommer med et svar og for det andet, og så kan der jo ikke ske noget med at tilmelde sig linkkatalogerne hvis man selvfølgelig ikke overdriver, men det er selvfølgelig op til en selv. 

Kan godt se at du skriver man skal satse på noget større end kun linkkataloger, det tror jeg også at alle ved, men der sker jo ikke noget ved at være medlem af linkkatalogerne.

Ved godt du bare vil hjælpe, men synes lige det skulle siges. Smile 

MVH

Niklolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 17:49

Nu er det jo tit sådan at der ikke er så meget indhold på helt nye sider, med der er da kommet omkring 30 nye sider på siden igår. Og de lægger ikke bare linket uden at komme med en beskrivelse.

Så indhold det kommer stille og roligt.

Selvfølgelig er det da bedst at komme på nogen højt rangerende sider, men det er også noget sværere. Og det ene udelukker jo ikke det andet.

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 17:53
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 18:21

Svend den anden:

Der er ingen redirect på siden og den bliver opdateret hver sådan ca. hver mandag.

Øh - hvordan definerer du redirects?

Det her er linket til Gadgets.dk

http://clk.tradedoubler.com/click?p=50107&a=1419419&g=16482086

Sådan ville jeg nok ikke lige lave det Wink 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:39

A link is a link is a link

Så er Sommerhuse.dk tilmeldt til kategorien rejser og fritid - må man foreslå en sommerhus kategori? 

På forhånd mange tak. 

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 09:27

Molvins:

Svend den anden:

Øh - hvordan definerer du redirects?

Det her er linket til Gadgets.dk

http://clk.tradedoubler.com/click?p=50107&a=1419419&g=16482086

Sådan ville jeg nok ikke lige lave det Wink 

Se det er jo en reklame som kører via trade doubler... Dem tager jeg skam ogå med

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)