Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlig ansatte sendes hjem med fuld løn?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M. S.:

Erik Hamre:

Det handler om at det her samfund generelt slet ikke påskønner lavtlønnede privatansatte eller selvstændige.

Hvis det er typer som dig, så er jeg helt enig! Du er ikke værdsat. Tag din misforståede, latterlige og taberforargede lorteholdning og prop den langt op i røven.

Jeg håber din virksomhed går konkurs

Du virker uligevægtig og ikke særlig sympatisk.

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person
M. S.:

Erik Hamre:


Det handler om at det her samfund generelt slet ikke påskønner lavtlønnede privatansatte eller selvstændige.



Hvis det er typer som dig, så er jeg helt enig! Du er ikke værdsat. Tag din misforståede, latterlige og taberforargede lorteholdning og prop den langt op i røven.


Jeg håber din virksomhed går konkurs




Det undrer mig, at du har været intelligent nok til, at oprette en bruger på Amino.
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Du virker som en smålig lort, som har fået en dyr uddannelse på det offentliges regning, og derefter kritiserer samfundet, fra dit skattely i udlandet. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

M. S.:

Du virker som en smålig lort, som har fået en dyr uddannelse på det offentliges regning, og derefter kritiserer samfundet, fra dit skattely i udlandet. 

Og du virker som en med massive psykiske problemer. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Så du har altså fået en dyr uddannelse på samfundets regning? Hvor meget skat bidrager du egentlig med? Kan du bedst begå dig i Sydøstasien? Er du smålig og talentløs?

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
John Hannover - nej. Det handler for mit vedkommende ikke om, at de ansatte skal trækkes i løn. Det handler om, at det er absurd at DE ikke skal bruge deres ferie på det, blot fordi de er offentligt ansatte. Alle andre der er ansat hos private kommer til, at bruge tonsvis af ferie og afspadsering på det her - uden hjælp at hente.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BroStreamer:
John Hannover - nej. Det handler for mit vedkommende ikke om, at de ansatte skal trækkes i løn. Det handler om, at det er absurd at DE ikke skal bruge deres ferie på det, blot fordi de er offentligt ansatte. Alle andre der er ansat hos private kommer til, at bruge tonsvis af ferie og afspadsering på det her - uden hjælp at hente.

vent nu at se - det er da langt fra alle der er hos private som skal tage ferie - de sidder - som mange offentlige hjemme og udfører en masse opgaver - pædagoger skal stå til rådighed for de som slet ikke kan få passet - og der er ingen som helst sikkerhed for mange af dem for, at de kommer til at være hjemme længe uden konsekvens. Det er helt godt som det er gjort - man kan ikke pludseligt beslutte som arbejdsgiver at ALLE ens medarbejdere inden for et eller andet fag  SKAL holde deres ferie nu - det ville jo slet ikke fungere at alle deres børn så skulle være på institution hele sommeren og de skulle arbejde hele sommeren, mange af dem uden noget at lave - hvad ville du have lærene skulle i sommerperioden hvis de fik ferien nu
Det er en bundtarvelig misundelser og totalt mangel på forståelse - desværre fra nogle højreorienterede som åbenbart er meget længere ude end andre og som jeg ikke er stolt over ellers at mene jeg hører til. *
Meget ubehagelig mangel på forståelse for hvordan ting hænger sammen og hvad det hele drejer sig om

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Brostreamer er en dum flaskedreng, som ikke fatter sammenhænge. Så er der meget lettere at hidse sig op over nogle forsimplede definitiver, som er snotforkerte. Derved kan man, som nyliberale højreorienterede svin helst gør, lægge en gruppe for had for at flashe sin fede internetdiller.

pas din avisrute og luk røven, punk!

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
M. S.:

Brostreamer er en dum flaskedreng, som ikke fatter sammenhænge. Så er der meget lettere at hidse sig op over nogle forsimplede definitiver, som er snotforkerte. Derved kan man, som nyliberale højreorienterede svin helst gør, lægge en gruppe for had for at flashe sin fede internetdiller.


pas din avisrute og luk røven, punk!



Er det seriøst det her? Sidder der virkelig en 47-årig granvoksen mand fra Hjørring og skriver det her? Du ved godt, at det ikke er Facebook, ikke?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Junio:

det er jo faktisk vildt, at man kræver samme effektivitet derhjemme som på kontoret - det er ihvertfald svært at opnå for de fleste.

Nok kun hvis de reelt ikke ønsker selv at bidrage med noget og bare mener at staten/det private skal bære regningen alene.

Folk der sparer 2x30min på transport, kan eksempelvis bruge den time længere på arbejdet. Det koster ikke dem noget ift. hvis de skulle have været på arbejde, men kompenserer for 12,5-20% nedgang i effektiviteten.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)