Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på hjemmeside-prisberegner

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at arbejde med prisberegnern derfor er priserne lave til dem der har været ind og prøve 

 

 

sas

Fra København S
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 28
Fra  Thode & Tobiassen ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt koncept :-)

Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
137 ;- for en hjemmeside der omsættef 60 k i måneden 🤔

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en "for sjov" hjemmeside. Men den ér komplet ubrugelig. Ingen af de her sider vil nogensinde ramme et nogenlunde  korrekt beløb - og HVIS de gør - så er det rent held. Sider af denne type blev i sin tid kun brugt til SEO - som virkede dengang. I dag er de værdiløse.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Hvad indgår i prisen?

Min hjemmeside koster (i følge jeres beregner) 40 kr? For hvad???? Pr hvad? Domæne og hosting er dyrere end 40,- 

Derudover kan slet ikke genkender værdier f.eks. ift facebook. Wix.com (hvor hjemmesiden er lavet), har en analytisk redskab, og ift deres målinger, er der helt andre tal.

Men tanker er rigtig sjov, og jeg håber at I tryller den videre :)

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kotenok:

:)

Hvad indgår i prisen?

Min hjemmeside koster (i følge jeres beregner) 40 kr? For hvad???? Pr hvad? Domæne og hosting er dyrere end 40,- 

Derudover kan slet ikke genkender værdier f.eks. ift facebook. Wix.com (hvor hjemmesiden er lavet), har en analytisk redskab, og ift deres målinger, er der helt andre tal.

Men tanker er rigtig sjov, og jeg håber at I tryller den videre :)

Det kan man ikke. Ikke medmindre der rent faktisk sidder en fysisk person og vurderer hjemmesiden ud fra en række data som ikke er offentligt tilgængeligt.

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre sige at det er helt ubrugeligt Lige nu.... Du skal bruge noget mere tid på at få udregningerne og dataen til at passe bedre. 

kan godt se ideen i det og det er smart hvis du tænker at lave en side hvor man kan købe og sælge hjemmesider, men her skal det blive meget bedre inden.

Jeg tror dog aldrig at siden vil kunne ramme en helt perfekt pris


men er dog smigret over at min side https://meresu.dk/ som jeg satte op for en uge siden er vurderet til over 354 millioner kr. :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er desværre helt hen i vejret. At lave en reel beregning er meget komplekst og jeg kan ikke se hvordan det kan gøres ud fra selve hjemmesiden. Besøgtal kan ikke bruges til at vurdere indtjening, Det handler om hvor trafikken kommer fra, hvor godt siden konverterer de besøgende, branchen, hvilke avancer der er på produkterne etc.

Mange skaber også deres indtjening gennem nyhedsbreve, tilbagevendende kunder, direkte gennem Facebook, telefon osv.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan beregner den værdien? Jeg driver til dagligt Computernørden, men websitet/domænet Computernoerden.dk har en værdi på kr. 18,65.
Jeg er i gang (men langt fra færdig) med at lave KairosPlanner.com - og den har en værdi på kr. 174,36. Det kan jeg ikke helt til at hænge sammen.
Min kones webshop har en værdi på 336,43. 

Amino.dk har en værdi på kr. 959.233,94 (det er i hvert fald mere realistisk! end mine websites og min kones website - dermed ikke sagt at vores website er guld værd).
Google.com har en værdi på kr. 128.374.384.012,46 - tror der skal en del nuller bag (altså foran komma, vel at mærke).

Som en anden også sagde er konceptet sjovt, men hvorvidt det er retvisende ved jeg ikke.

Albert

PS Coronasmitte.dk har en værdi på 23.292,18. Og jeg kan godt lide at sider, som indeholder "bad words" bliver afvist.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)