Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattepligt og aktier og virksomhed. God rådgivning søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg har lidt spørgsmål angående skattepligt. Det er jo sådan at man kan flytte rundt i EU som man lyster, så længe man ikke er straffet eller har indrejseforbud osv. Det samme med virksomhedsstiftelse der er hele EU en åben mulighed for at drive virksomhed i. 

Så tænker jeg jeg har nogle konkrete idéer angående feks aktiekøb og investeringer og firmadrift, og vil gerne have et overblik over hvor jeg står hvis feks jeg rejser mere sydpå til en lavere skat, hvordan det forholder sig med skattepligt og skattebetaling og havelågebeskatning og al den slags der omhandler indtjening og beskatning og lovgivning. 

Jeg har før set at der er en række rådgivere og eksperter som svarer herinde, men hvis det skal være til at betale i feks København hvilke slags rådgivere skal jeg kigge efter hvor jeg kan fremlægge alle detaljer og så få lidt rådgivning? Jeg har fundet en række gode ressourcer på nettet 

Er der teams hvor man kombinerer feks skatteeksperter med EU ret og god rådgivning angående virksomhedsdrift i EU? Jeg kan jo fint google mig frem men tænker bare at der er nogle i kan anbefale herinde. 

Tilmeldt 25. Mar 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i nogle gode hjemmesider der belyser det med skattepligt og bo eller hvor ens firmas direktør eller ejer bor i udlandet i EU, og hvad det kræver af bopæl og antal dage om året og hvordan udsigterne er til at få pengene hjem til Danmark? 

Hvad med feks http://www.a-skat.com/ kunne det være en idé? Jeg har brug for at få et overblik over mulighederne og kravene hvis man gerne vil undgå den MEGET høje kapitalgevinstbeskatning men på en lovlig måde, ved brug af andre EU lande og firmakonstruktioner. 

Det er LIDT billigere at starte på nettet med ressourcer end at kontakte nogle rådgivere og betale feks 1000-2000kr pr time i rådgivning. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Mar 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)