Hej Eksperter. Jeg har prøvet at lave det lidt retro, så lad mig endelig høre hvad I synes. |
Bedøm min nye HUMOR side
Hej jjam Mange tak for den dybtegående kritik:-)
VH Allan - http://www.allanallan.dk/jokes |
Min lange og detaljerede kritik :-) er et udtryk for at eg faktisk morede mig, jeg lå ikke mærke til designet. (Hvilket vel egentlig er positivt). Morede mig kongeligt. ! |
Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.
Hej VH Allan - www.allanallan.dk/jokes |
Baggrunden på siden er jeg ikke så vild med, men billedet med vandfaldetvar storslået. Kunne først se vandfaldet efter hele 6 minutter. Måske du skulle have en afdeling med jokes for kvinder om mænd. Der findes en del og vil give en større ligevægt i dit publikum. Mvh Jesper |
Hej Jesper Det er faktisk en rigtigt god ide, for du har nok ret i den bærer præg af at være lavet af en mand. |
jeg synes det er et meget sjovt design, der skiller sig lidt ud hvad der ellers er der ude. Men jeg ved ikke lige hvad jeg synes om alle de forskellige baggrunde du har valgt. |
Synes den fungerer godt, kan godt li at den er lidt retro. Det er altid godt med et grin.
|
Tak for kritikken Godt at høre I har moret jer og I har synes designet fungere. |