Jeg glemte helt at rose forside billedet, det er sgu sjovt |
Synes den skal være det samme.
Jeg glemte helt at rose forside billedet, det er sgu sjovt |
Hej og igen tak for de forskellige kommentarer. Så har jeg været inde og ændre baggrunden, så det er den samme der er på hele vejen igennem. |
Har lige taget et hurtigt kig - troede jeg Det har du gjort godt - jeg blev hængende og morede mig højlydt - så piger kan altså også grine af de vittigheder. Til gengæld ser jeg vandfaldet omgående
p.s. puds staves med d
|
Hej Miamia Du skrev "p.s. puds staves med d" - Hvor er det du har fundet fejlen, så jeg kan få rettet den med det samme. |
Lidt længere 'inde' på siderne har du et link med "Pus skærmen indvendig", det var den mit kritiske øje lige faldt over |
Hej Allanallan, Lidt feedback - ud fra et hurtigt kig på forsiden. /Marcel Nielsen |
Hej og tak for kritikken. Miamia Marcel VH Allan - www.allanallan.dk/jokes |
Nej det gjorde jeg ikke ikke den gang, gættede på om det mon var den med damen eller den med katten Lige nu kan jeg ikke komme ind på siden, men vender tilbage ... |
Hej Miamia og jer andre naturligvis også. Her er et direkte link. http://www.allanallan.dk/jokes/fraekkejokes1.htm - Klik på linket "Puds skærmen inderfra" i højre siden under billedet. VH Allan
|