Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad jeg kan forvente at få i løn?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er netop blevet færdiguddannet med en PBA indenfor branding og marketing management, og har fået tilbudt en stilling som e-commerce assistant hos en webshop indenfor detailhandel (salg af tøj). Jeg har en gennemsnit fra min uddannelse på over 11 og ca. 3 års erfaring med relevante studiejobs b.la. hos samme virksomhed, hvorfor jeg også allerede har en masse vigtig internt viden, som jeg kun ser som en fordel.

Jeg har fået tilbudt en løn på 23.000,- inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring, men synes umiddelbart det lyder som en løn i den lave ende? Eller er det hvad jeg kan forvente som nyuddannet i mit første job?

Er der nogen, der sidder i en lignende stilling eller har kendskab til, hvad lønniveauet cirka er?



Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :





Sammenlign den nye løn, med din timeløn som ansat hvis du fik den som fuldtidsløn. Hvis timelænnen som studieansat er lavere, er der tydeligvis noget galt.


Alternativt, tag jobbet, og brug det som springbræt til det næste.... 23000 er trods alt bedre end Akassen og al min erfaring viser, at et nyt job er nemmere at få, hvis man i forvejen har et job...


Og tillykke med uddannelsen



Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad en PBA er, men jeg kender detailhandel og det er sædvanligvis lønnet i den lave ende. Når du skriver assistent, så er jeg ikke rystet over lønniveauet.

Jeg har været assisterende salgschef i detail for en meget stor nordisk elektronik kæde med en omsætning på over 7 mia kr og mange tusind medarbejdere. I det job fik jeg 30.000,- og det var for 4 år siden. 

Så 23.000 er bedre end A-kassen - er helt enig med den forrige her.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej NASK

Hvad kan du tilføre salget? Ved du noget om Amazon?

Med i din 23K aftale, har du vel fået forhandlet dig til procenter af salget, ik?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Til lykke med jobbet.

Når du har vist, at du gør gavn for din løn - og endda tilfører mere værdi - vil der være åbnet for en ny lønforhandling.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:


Mener du så at du får 23.000k efter skat?


Hvordan kan du overhovedet stille det spørgsmål? Der er ingen nogensinde i Kongeriget Danmark eller nogen andre steder i verden, der har forhandlet løn udfra, hvad de fik udbetalt EFTER skat!

Jeg håber, at der findes en seriøs forklaring på dette eller en erkendelse af, at det var en skrivefejl.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 19
Indlæg ialt: 17
Fra  Møller-Poulsen Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg tror ikke at man skal gå så meget op i løn niveauet på de første par job. Lønnen skal nok komme med erfaringen. Brug det første job som springbræt, afsøg hvad andre får med dine kvaliteter. og husk at videreuddannede altid vil have gode fordele.
Held og lykke
Søren
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)