Vi er nu slet ikke interesseret i det samme segment - Jeg lever stort set af det segment virksomheder som jeres har haft som kunder, og som voksede ud af det, eller dem som indser at hvis de skal skille sig ud og alligevel skal smide ihvertfald 10k i et unikt design (der findes f.eks. dandomain designløsninger til over 50k), kan de lige så godt vælge en løsning hvor de selv har friheden og muligheden for at tilpasse løsningen til deres behov. |
Ditlev:Kunne også være det skulle være 29.95 eller 14.95, pointen er at det skulle være lavt nok til at det kunne rykke i markedet
Hold da helt op, der er jo HIMMEL og HAV til forskel! 10 eller 30 kroner er jo en tredobling af prisen. Det betyder da ganske vist ikke meget for kunden, og jeg håber ikke nogen tænker i så små penge, men for dig er det jo helt vanvittigt at snakke om så forskellige priser.
Med det antal kunder du vil kunne få, så er der her tale om mange penge til forskel på bundlinien.
Har du slet ikke regnet på hvad det skal koste for at det kan løbe rundt (under antagede forhold)?
/JJ