Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør for dyr! Udarbejde produktet selv eller?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg ser at jeg kun har to muligheder med denne lille start-up af håndlavede papirs blomster. Disse er til dekoration til hjemmet/børne og babyværelser, fester og til virksomheder i skønhedsbranchen. 

Jeg har fundet en sælger fra Etsy.com i EU, som sælger disse papirs blomster til en meget dyr pris taget i betragtning af at materialet kun er papir/pap, lim. Der bruges ok meget tid på at udforme hver enkel blomst. Sagen er så det at jeg kun vil komme til at tjene omkring 10%/15% procent på salget, dette er inkl. levering med en dropshipping aftale.
Hvis jeg begynder at prissætte højere end hvad de gør inde på etsy.com, kan mine kunder bare smutte derover og købe produktet. 

Jeg får altså ingen opbevaringsomkostninger, leveringsomkostninger, super gode billeder af produkterne eller pakkeomkostninger da de sørger for det hele, som er direkte klar til kunde. 

Jeg synes dog stadig det virker som en rigtig dårlig deal, og har tænk at jeg selv vil begynde at lave disse blomster, og sælge til omkring 40% mindre end hvad de gør, og dermed få flere kunder, og samtidig få mere end 40-50% af salget. 

Det indebærer så at jeg selv står for alle de omkostninger, som minimum beskrevet ovenfor. 

Hvad gør jeg? Er der andre muligheder?
Evt. købe blomsterne et andet sted billigere, selv tage billeder af dem og sælge videre?  

Jeg håber I vil hjælpe med et udførligt svar. 
Tak på forhånd! 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det ikke netop pointen ved dropshipping? At du har en lav avance fordi du næsten ingen risiko bærer.

Kan du ikke købe et helt lager af din leverandør, og så administrere alt selv? Det må kunne give en meget billigere pris.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)