Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger shopmini.dk - gode råd og idéer søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har valgt at sætte min webshop shopmini.dk til salg, da jeg ikke har tid til at drive den, og jeg kan mærke allerede nu, at det ikke er min foretrukne branche at operere i.

Siden hedder www.shopmini.dk, og dropshipper elektriske “fnugruller” og tøjdampere, med en god avance på over 50%.

Selve domænet i sig selv har en værdi på 18.000 kr, og siden er derfor til salg for 25.000 kroner.

Siden har efter én uge allerede langt over de 2.000 besøgende, og lidt ordre.

Jeg søger hjælp til, hvor jeg bedst muligt kan få siden solgt, uden jeg skal betale et højt honorar på Saxis (ved godt at Amino og Saxis har samme ejer, så håber ikke de læser med :-p)

Håber I kan hjælpe!

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har du jo allerede sat hjemmesiden til salg på saxis, og så skal du stadig betale saxis, selv om du sælger hjemmesiden på anden vis.

Du kan prøve på sitetrader.dk og facebook grupper for selvstændige, hvor du må annoncere.

Lidt spørgsmål:

Shopmini.dk er ikke indekseret af google. Hvor kommer de 2.000 besøgende fra ???

Hvordan har du værdisat dit domæne til 18.000 kr. ???
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
FarD (Oliver) har sendt mig en pm med følgende argument for hans værdisættelse af domænet: shopmini.dk:

Ordene i domænet har forskellig værdi, da de er sjældne, og gode i et domæne. Ordet ‘shop’ i et domæne, gør at det er 12.290,00 kr værd. og ordet ‘mini’ er 5.700,00 kr. værd.

---
Det må være årets bedste tilbud på et domænenavn. :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis jeg vil sælge godshop.dk - så er GOD er et godt søgeord og SHOP også et godt søgeord... det må da give maks!

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt ske - kan ikke helt se dit argument, men fair nok. Du kan da prøve.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Karsten, det er nu ikke et tilbud, men blot en værdiansættelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)