Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til digitale varer der koster under ti kroner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sætte et system op, hvor brugerne kan købe en digital ydelse som skal koste .99 USD / ~7DKK.

Hvilken betalingsgateway kan betale sig at bruge, når vi snakker den slags småbeløb?

Jeg kender endnu ikke omfanget af antal solgte varer, så en mulighed der koster per salg er også en mulighed.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rent ud -formentligt ingen med mindre du har 100 mio omsætning med 7 kr per salg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hos yourpay.io er indløsningsaftale inkluderet og du betaler kun transaktionsgebyr, men du bør tjekke om de har et mindstegebyr.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den gav ikke helt mening med mindre du forsøgte at være sjov eller ironisk.

Kan du uddybe?

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke evner at besøge hjemmesiden og tjekke priser, er der vist ingen grund til at udbyde.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarede John, der skrev: "Rent ud -formentligt ingen med mindre du har 100 mio omsætning med 7 kr per salg".

Dit svar var rigtigt brugbart.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror du roder kraftigt rundt i hvem svarer hvad. Det er MIG der svarer - formentligt ingen med mindre du har mio omsætning til så små salgskroner

At håndtere betaling koster jo for dem der gør det og selv 50 øre er vel dyrt, hvis hele din salgspris er 7 kroner - så jeg tror ikke det - med mindre du har meget store volumener - er muligt at finde en udbyder der gør salg af ydelser/varer til 7 kr rentabelt desværre. 
Yourpay er nok bedste bud til nu på så lav pris per salg - og da du vist nævner uden for DK - vil du jo have mange udenlandske kredit kort formentlig - og ikke kun visa - og det fordyrer jo meget

Billigst hvis du undværer MP - men vil folk købe noget til 7 kr via kreditkort - Jeg kan da tage fejl, men jeg tror det kræver meget stort salg at leve af det og oven i det - besværet med onestopshop moms hvor du til hvert EU land skal momsregistreres og indberette per land, når det vel er private du sælger til - for 7 kr per digital handel

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karsten,

Du antager en hel masse - eksempelvis at jeg skal leve af det. Lige nu er spørgsmålet, hvor jeg finder en udbyder der ikke snupper alle syv kroner ved en online betaling. Så fikser jeg resten (og ender jeg med at leve af det, så tager jeg det med der).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan Schmidt:

Hej Karsten,

Du antager en hel masse - eksempelvis at jeg skal leve af det. Lige nu er spørgsmålet, hvor jeg finder en udbyder der ikke snupper alle syv kroner ved en online betaling. Så fikser jeg resten (og ender jeg med at leve af det, så tager jeg det med der).

jamen undskyld fornærmelsen - det var ment som gode råd - Har du selv søgt ud over her mon - og nej - jeg er ikke Karsen heller - men ret bare igen som sidst - så ender tråden jo som helt uforståelig  - eller er det ren børnehave rent ud sagt?

godnat du

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet til John (en typo). Jeg har også søgt, men det udelukker vel ikke at spørge herinde.

Den eneste børnehaveopførsel, jeg har set, har været fra dig, der skrev at det krævede 100 millioner for at være med.

Hvordan synes du selv, det går?

Nå. Karsten svarede fornuftigt, så det kigger jeg videre med.

Kan du have en god weekend, John.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)