Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvide webshop til Sverige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da omsætning er stigende, overvejer kraftigt at udvide mit segment til Sverige. 

Dog ser jeg ikke problemet i at købe domænet og lave sitet. Men mere hvis jeg shipper pakken for Danmark koster det ca 125kr ish pr forsendelse fra Kbh.

Det gør det vanskeligt så hvilken løsning benytter i jer af hvis i eksportere til Sverige? 

Kan man gøre noget smart eller nemt , eller må jeg bide forendelse i mig. Derudover har jeg ikke kunne finde gennemsnit priser for hvad shipping koster i Sverige.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi giver omkring 70 kr med Postnord

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med stigende omsætningen! Jeg har selv åbnet et par Shops i Sverige og benytter mig af Postnords løsning der hedder varebrev - det kan jeg godt anbefale, hvis du har små varer. Det er med tracking nummer og forholdsvis hurtig levering. Jeg mener vi giver ca. 32 kr. pr. pakke.

Husk iøvrigt også at implementere Klarna på shoppen - det er de vilde med i Sverige.

Held og lykke med det udvidelsen. Du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe med noget andet :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 2. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, 

 

Jeg håber du fundet svar på dine spøgsmål angående udvidelse til Sverige. 

 

Hvis du ikke har, så er du mere end velkommen til at tage kontakt til MakesYouLocal

 

Vi har hjulpet virksomheder med at få success i udlandet siden 2010. 

 

Venlig hilsen 

René

Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 på Klarna, det er et must i Sverige :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)