Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er på udkig efter en god webshop. Jeg vil gerne have at det står på dansk, at de fleste ting er inkluderet fx. lagerstatus og betalingsmuligheder. Det skal helst ikke være alt for dyrt, men må gerne koste et par hundrede om mdr. 

Er der nogle der har nogle gode erfaringer? 

TAK :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Shopify er nok den bedste hosted løsning, hvor du ikke skal tænke på det tekniske.
Tilmeldt 30. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det præcist du leder efter? Mener du et hosting platform, CRM eller?
Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som Karsten skriver så vil Shopify være en god løsning, da du ikke skal tænke på det tekniske.

For det meste bruger jeg selv WooCommerce, da det er et open-source system. Det gør at man selv kan udvikle på sin shop, sådan man kan lave den lige som man vil have den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med både Shopify, Shoporama og Wordpress til webshops. Jeg har lavet en kort uddybelse af systemerne herunder.

Wordpress: Bliver hurtigt rodet når der begynder at komme gang i butikken og kræver efter min mening for mange manuelle processer og plugins.

Shopify: Fungerer fremragende og systemet er bygget til webshops. Den billigste pakke koster 29$ om måneden og en procentdel af dit salg. Det bliver hurtigt dyrt når du får gang i butikken idet der tages et cut af salget. Jeg bruger det selv til at teste nye idéer og når de når en vis størrelse skifter jeg til Shoporama.

Shoporama: Dansk system med virkelig mange muligheder. Det koster 850 kroner om måneden og INGEN procentdel af dit salg. Når der er gang i butikken er der mange penge at spare på, at skifte fra Shopify til Shoporama. Det er dog lidt mere besværligt, at komme igang hos Shoporama, da det ikke er drag-and-drop ligesom Shopify og du derfor skal have fat i en udvikler, hvis du ikke selv kan håndtere den del. Men når det er opsat, så virker det også 100%.

Håber du kan bruge mine erfaringer og du må endelig spørge hvis jeg kan hjælpe med noget andet :-) 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Kjær:

Jeg har erfaring med både Shopify, Shoporama og Wordpress til webshops. Jeg har lavet en kort uddybelse af systemerne herunder.

Wordpress: Bliver hurtigt rodet når der begynder at komme gang i butikken og kræver efter min mening for mange manuelle processer og plugins.

Shopify: Fungerer fremragende og systemet er bygget til webshops. Den billigste pakke koster 29$ om måneden og en procentdel af dit salg. Det bliver hurtigt dyrt når du får gang i butikken idet der tages et cut af salget. Jeg bruger det selv til at teste nye idéer og når de når en vis størrelse skifter jeg til Shoporama.

Shoporama: Dansk system med virkelig mange muligheder. Det koster 850 kroner om måneden og INGEN procentdel af dit salg. Når der er gang i butikken er der mange penge at spare på, at skifte fra Shopify til Shoporama. Det er dog lidt mere besværligt, at komme igang hos Shoporama, da det ikke er drag-and-drop ligesom Shopify og du derfor skal have fat i en udvikler, hvis du ikke selv kan håndtere den del. Men når det er opsat, så virker det også 100%.

Håber du kan bruge mine erfaringer og du må endelig spørge hvis jeg kan hjælpe med noget andet :-) 

Lidt sjovt at Shoporama har webshops under deres "Se nogle af de kørende shops" som nu kører på Shopify i stedet.

Men jeg er lidt forvirret over hvad du mener med Wordpress. En af de ting jeg elsker ved Wordpress er at du kan automatiserer praktisk talt alt, og selvom at du nemt kan ende med en del plugins så er det hverken et krav eller ligeså dyrt som i Shopify.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 20. Oct 19
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
toft og partners har været en tor hjælp for os.
Super fin hjemmeside og ved at de også kan lave webshops
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Lidt sjovt at Shoporama har webshops under deres "Se nogle af de kørende shops" som nu kører på Shopify i stedet.

Men jeg er lidt forvirret over hvad du mener med Wordpress. En af de ting jeg elsker ved Wordpress er at du kan automatiserer praktisk talt alt, og selvom at du nemt kan ende med en del plugins så er det hverken et krav eller ligeså dyrt som i Shopify.

Hej Daniel,

Jeg bruger også Wordpress til websites, men til webshops holder jeg mig til enten Shopify eller Shoporama. Personligt synes jeg, at Wordpress bliver rodet og langsomt når du begynder at installere mange plugins og få en del ordrer. Det kan sagtens være, at det passer til dig og at du kender til nogle mere automatiseret processer og plugins end mig, men nu forsøger jeg blot at hjælpe ud fra mine erfaringer.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra København V
Tilmeldt 1. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Fra  CXX Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento 2

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg anbefaler ALTID mine kunder en egen hosted løsning, så løber de ikke ind i skuffende oplevelser. Det står dem frit for hvordan siden skal se ud, og de kan vælge en bedre host end f.eks. Shopify (der har en elendig server), siderne kan være meget langsomme og bliver ikke optimeret særlig godt.

Jeg plejer at sige:

Lille = WooCommerce
Mellem = Prestashop
Stor = Magento

Og så er der drit valg af ERP system osv...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)