Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop uden lager - Hjælp!?!?!?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey...

Jeg vil gerne starte en webshop, men ved ikke hvad jeg skal sælge. Det skal være uden lager og helst ikke for meget konkurrence i branchen hvis det kan undgås

Er der nogen der kan hjælpe???

Hilsen Oscar Olsen
Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Jeg ville tage udgangspunkt i dig selv. Hvad har din interesse? Eller hvad kunne du tænke dig at arbejde med. Der er meget arbejde i at løbe en webshop i gang, så hvis det er noget som du finder kedeligt og uinteressant, kan det være svært at forblive motiveret når du har modgang.

Derefter kan du se på konkurrencen. Kan du vælge en niche inde for branchen? Kan du give det et spændende tvist som vil adskille dig fra konkurrenterne.

Du skal selvfølgelig se på hvad du kan få at leverandør hvor du ikke behøver et lager.

Youtube er fyldt med folk der gerne vil fortælle dig om hvordan du får succes med drop shipping. Mange af deres forslag er rigtig gode men være klar over at de ofte sælger kurser med videre så du bør nok tage deres sucesshistorier med et gram salt.

Lav eventuelt en liste over mulige brancher, fordele og ulemper ved hver osv. Arbejd videre med dem der ser mest lovende ud.

Jeg håber at ovenstående kan hjælpe dig lidt videre.

Ha' en god aften

Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en let opgave. Uden lager = dropshipping = meget små fortjenester per var - da dropshipper tager en stor del + ofte besvær med returvarer - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Der er SÅ mange webshops i dag - som sætter standarden med levering dagen efter bestilling, superlet retur politik, gratis indpakning, bragende lave priser i vil konkurrence mod hinanden, så at finde en vare - der ikke er konkurrencebefængt på webshop og så tilmed håbe man kan slå markedet, med en dropshipper er nok vanskeligt - men god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er for ukonkret.

her i livet opnår man kun hvad man vil, og det man vil er noget man kan.

det skal være naturligt for dig, det du gør.

du kan ikke bare "starte en webshop", og så aner du ikke hvad du vil med den.

det ender i den rene ruin, og kunder der ikke får deres varer.

Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Som andre også skriver her i tråden, så handler det om at arbejde med noget som man interesserer sig for.

At starte en webshop uden et lager, bliver en opgave i sig selv. Så hvis jeg var dig, vil jeg tage mig tiden til at tænke tingene igennem, inden du "bare lige" starter en webshop.

Det er også svært at finde et marked, hvor der ingen konkurrence er. Det handler om at leverer noget godt indhold, som vil fører til et salg.

Inden du begynder at kaste penge efter webshop og lager, kan du også starte ud med affiliate marketing. Med affiliate marketing handler det nettop om at leverer godt indhold, som kan fører til et salg hos en/nogen forhandlere. For det arbejde tjener du så penge. I processen har du ikke produktet i hænderne, og kundesupport har du heller ikke noget med at gøre. Altså... med affiliate marketing kan du skabe dig en passiv indkomst, som tjener penge når du sover.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)