Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering af SU-Lån

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung dreng på uni. Jeg har egentlig fint med penge til at leve for, og påtænker at tage su lån og så investere dette. 

Grunden til dette er fordi su lånet er det billigste lån man kan tage, og tilbagebetalingplanen er over 15 år, hvilket er meget fornuftig. Hvis i har tænkt jer at skrive ting som aldrig invester for lånte penge, og der kan komme en finans krise i morgen så bare lad vær med at kommentere.

 

Mit mål er at få de her penge til at yngle så passivt som overhovedet muligt. Jeg har tænkt lidt på P2P lending,brickshare( Ejendomsinvestering gennem platform), passiv indeks fond. Og vil høre hvad jeres erfaringer og holdning er til disse former for investering, om i kender andre måder at investere passivt. Og hvad i evt. ville gøre hvis i skulle investere 3155 kr hver måned.

PÅ forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordnet har en månedsopsparing hvor du kan vælge forskellige indeksfonde, f.eks. Sparindex.. I opsparingen kan du indsætte f.eks. 3000 kr. og vælge fordeling.. Vælg indeks fra forskellige dele af verden og spred din investering. Der er lave omkostninger og din spredning bliver god.

Desuden har de på denne opsparing gratis kurtage ved køb. Der er altså kun deres lave kurtage når du skal sælge og den sørger selv for den fordeling du har opsat.

Indbetal til din konto hver måned og det hele kører automatisk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)