Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIKARBUREAU - Hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Tak for tilbuddet. Har du en håndbog man kan købe eller har du ikke nogle guldkorn du kan sende til mig i beskeden?

Hvad er din tidligere erfaring?
Hvad kan du konkret tilbyde?

Hilsen Erik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg har tillige spørgsmål retur til dig. 

Nu har du mit nummer.

God søndag. 

Fra Bælum
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Hammanskjold

jeg har et mindre vikarbureau - måske kunne jeg et par ting. Du er velkommen til at ringe 2760 6027, eventuelt kunne der være nogle samarbejdsformer alt efter hvor du bor

men jeg må advare dig - det er ikke det letteste marked at komme ind i. Kunderne ved hvad de har og er rimelig loyale med mindre du selv har noget netværk der kan give dig nogle kunder eksempelvis, så kan det være svært at få nye kunder eller blot nogle kunder. Vikarerne er noget lettere - men alt kræver arbejde og indsats især i starten

mvh Allan

Tilmeldt 10. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bor i Syddanmark så det er lidt langt fra Bælum men jeg har lageret dit nummer

Hilsen Hammarskjold

Fra Bælum
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

det handler nu ikke om at jeg er bange for konkurrence (mine kunder er nemlig også loyale) - men mere at jeg eventuelt kunne hjælpe med at sikre nogle ordentlige vikarer hvis du skulle være så heldig at skaffe en kunde. Det er nemlig en katastrofe ikke at levere noget ordentligt den første gang. men hvis du bor i Sydjylland var det sikkert mere interessant med anden hjælp fx i forhold til det, du selv nævner nemlig forsikringer - det skal du ikke bekymre dig om - det er bestillerens ansvar

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)