Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få mest værdi ud af omsætningen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil gerne starte en virksomhed hvor jeg primært skal sælge mine hænder. Dvs. der er ikke den store risiko.
Kunderne vil primært være erhvervskunder. I starten er den budgetteret årlig omsætning under 50.000 inkl. moms, men det er mere for at være lidt konservativ. Den kunne sagtens komme over.
Jeg har ikke brug for løn (da det ikke er min primære indtægt), men vil hellere lade pengene blive i firmaet som fx nyt værktøj eller penge på kontoen.

Jeg tænker et ApS er bedst, men det er der ikke råd til lige nu. Og da IVS jo er lukket ned, må det blive et enkeltmandsfirma. Eller hvad?
Hvordan får jeg mest ud af pengene?
Kan det betale sig, groft sagt, at bruge hele omsætningen med det samme? Altså ved fx at købe nyt værktøj til firmaet.


Mvh. Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkeltmands lyder fint, men overvej forsikring så du ikke får erstatningskrav. Du skal kun købe det som du anser for nødvendigt og som hurtigt giver dig mere omsætning og fortjeneste, Ellers skal du langt hellere tager det overskud der er med glæde. Du er for lille oms umiddelbart til VSO

Du skal ikke skabe udgifter, alene for at undgå skat - du betaler jo selv ca 60% som du da hellere skulle have glæde af, men hvis det er nødvendige vigtige ting for at skabe mere omsætning, så køb
*bare husk at ved lukning skal alt ud igen - med moms - uanset det er afskrevet

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)