Hej Christina Tillykke med din hjemmeside. Den er overskuelig og nem at finde ud af. MEN leverer du kurvene som de ser ud på billedet ? Kurvene er alt fore store til den mængde du putter i. Kurvene skal bugne af varer. Jeg har selv en vinbutik, hvor jeg pakker en masse kurve, og min erfaring er at kunden vil føle at de får en kurv hvor der virkelig er noget i, selvom kurven måske ikke er så stor. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes,
Klaus
|
Hej alle sammen,
Jeg kan godt se, at hjemmesiden så helt mærkelig ud i Explorer, som de fleste jo desværre bruger. Vi har testet i Firefox på PC og mac, samt i Safari. Vi har dog løst problemet nu, skulle vi mene. Nu prøver vi bare at få menuen til venstre til at se lige så flot ud, som i Firefox. Så mange tak til alle jer derude, der bruger Explorer.
Og til dig "Den gamle" så er du ikke i mit segment, men derfor vil jeg da gerne høre din mening. Jeg vil dog, gerne lige komme med mine tanker omkring din tilbagemelding.
1) Tekstypen er nu ændret, for dem der har skriftypen Papyrus på deres computer, for dem der ikke har det, er skrifttypen den samme som før.
Jeg vil gerne give kunden en så fyldestgørende konceptbeskrivelse og produktbeskrivelse som muligt, når man ikke kan tale ansigt til ansigt med kunden, og give individuel vejledning, og når kunden ikke kan se, føle eller lugte produktet, så er det vigtigt for mig at være detaljeret.
2) Hvis du går ind under menuen med færdigpkkede kurve, skal du bare vælge om du vil have en kurv til voksne eller til babyer. Grunden til at der er så mange, er fordi min butik, i modsætning til flere andre der sælger færdigpakkede gavekurve, giver kunden mulighed for at skræddersy deres egen kurv. Desuden kan du vælge bare at købe en enkelt ting. En af vores principper er fleksibilitet og valgmuligheder, og til det er der behov for flere forskellige menuer. Når jeg sammenligner mig selv med en af de mange forskellige netbutikker jeg benytter, så har jeg lige så mange, hvis ikke færre menuer. Så til folk der gerne vil holdes i hånden er det bare at vælge en færdigpakket kurv. Nemt og enkelt.
Og forresten tak for roserne, de er også dejlige.
/Christina