Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavepakkeriet er åbent

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skælskør
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Tillykke med din hjemmeside. Den er overskuelig og nem at finde ud af.

MEN leverer du kurvene som de ser ud på billedet ? Kurvene er alt fore store til den mængde du putter i. Kurvene skal bugne af varer.

Jeg har selv en vinbutik, hvor jeg pakker en masse kurve, og min erfaring er at kunden vil føle at de får en kurv hvor der virkelig er noget i, selvom kurven måske ikke er så stor.

Jeg glæder mig til at høre hvad du synes,

Klaus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Hej alle sammen,

Jeg kan godt se, at hjemmesiden så helt mærkelig ud i Explorer, som de fleste jo desværre bruger. Vi har testet i Firefox på PC og mac, samt i Safari. Vi har dog løst problemet nu, skulle vi mene. Nu prøver vi bare at få menuen til venstre til at se lige så flot ud, som i Firefox. Så mange tak til alle jer derude, der bruger Explorer.

Og til dig "Den gamle" så er du ikke i mit segment, men derfor vil jeg da gerne høre din mening. Jeg vil dog, gerne lige komme med mine tanker omkring din tilbagemelding.

1) Tekstypen er nu ændret, for dem der har skriftypen Papyrus på deres computer, for dem der ikke har det, er skrifttypen den samme som før.

Jeg vil gerne give kunden en så fyldestgørende konceptbeskrivelse og produktbeskrivelse som muligt, når man ikke kan tale ansigt til ansigt med kunden, og give individuel vejledning, og når kunden ikke kan se, føle eller lugte produktet, så er det vigtigt for mig at være detaljeret.

2) Hvis du går ind under menuen med færdigpkkede kurve, skal du bare vælge om du vil have en kurv til voksne eller til babyer. Grunden til at der er så mange, er fordi min butik, i modsætning til flere andre der sælger færdigpakkede gavekurve, giver kunden mulighed for at skræddersy deres egen kurv. Desuden kan du vælge bare at købe en enkelt ting. En af vores principper er fleksibilitet og valgmuligheder, og til det er der behov for flere forskellige menuer. Når jeg sammenligner mig selv med en af de mange forskellige netbutikker jeg benytter, så har jeg lige så mange, hvis ikke færre menuer. Så til folk der gerne vil holdes i hånden er det bare at vælge en færdigpakket kurv. Nemt og enkelt. 

Og forresten tak for roserne, de er også dejlige.

/Christina 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Hej Klaus,

Tak for rosen.

Jeg leverer ikke kurvene som de ser ud på billedet, der kommer silkepapir i bunden og cellofan og bånd om kurven. Men det er de viste kurve med det viste fyld, alt andet ville i min bog være underligt. Hvis folk finder en kurv "slunken" kan de jo bare sammensætte deres egen kurv og så proppe den til randen, hæ hæ.

Der er dog mange af kurvene der er meget fyldte, og hvor man kun kan se de øverste ting, derfor har vi også taget et billede med fyldet ved siden af kurven. Det vigtigt for mig, at min kurv ser flot ud på et gavebord, og at modtageren, samt gæsterne naturligvis, kan se hvad der er i kurven, uden at skulle rode hele indholdet ud på gavebordet. Jeg mener desuden, at hvis en masse ting er stablet ovenpå hinanden bliver det hurtigt sjusket og uoverskueligt. Når det så er sagt, så ser vi jo tiden an, og hvis der er en eller flere kurve der ikke sælger, så laver vi dem da bare om. Jeg har heldigvis mange forskellige små kurve.

/Christina

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:07

Wetterberg Inc:

Hej Nina,

Tak for din tilbagemelding. Jeg vil tage dine kommentarer til efterretning, jeg er enig et langt stykke af vejen. Med hensyn til fragten, så forstår jeg ikke helt hvad du mener, fragten fremgår jo tydeligt når man vælger fragt under bestillingen. Men måske tænker du på under handelsbetingelser?

/Christina 

nåååhh nu kan jeg se det efter at have ledt et stykke tid... det står først efter man har udfyldt sit navn og adresse og trykket bestil osv.
Hvorfor kan man ikke se det, før man vil bestille?
Jeg ville ikke bestille noget fra en hjemmeside, hvor jeg ikke kunne se, at fragten var 57 kr., før jeg var igang med at bestille.

Jeg tjekker altid fragten som noget af det første, og det kunne jeg ikke finde her.
Og når jeg først skal registrerer mig som kunde, for at se hvad fragten bliver, det ville jeg synes var rigtig irriterende, da jeg ikke havde lyst til at sende mine oplysninger til firmaet, uden at vide om jeg havde lyst til at handle der.. og det ville jeg jo først vide om jeg havde lyst til, når jeg kendte den samlede pris.

Måske du skulle skrive et sted: Fragtfri levering ved køb for kr. XXX
og så skrive fragt intervallerne et sted, fx i dine handelsbetingelser eller i indkøbskurven, eller lave et menupunkt der hedder fragt.

Vi har heller ikke skrevet vores fragtintervaller nogen steder, men de bliver lagt til i indkøbskurven, så man hele tiden kan se den samlede pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38

Hej Nina,

Fragten er blevet skrevet ind i handelsbetingelserne, måske laver jeg også et fragtpunkt i menuen. Det skal jeg lige overveje. Med hensyn til det fragtfrie, så er det også noget vi tænker over. Det er dog lidt sværere at tage stilling til, da vi både sender med bud og med Post Danmark, og i forvejen har vi flatrate på begge transportmåder, netop for overskuelighedens skyld. Men igen, dine tanker er værdsat og med i overvejelserne her i finjusteringsprocessen.  Slutteligt havde jeg ikke tænkt på at gøre fragten så synlig, som du foreslår, da jeg sjældent tænker på det, når jeg handler på nettet. Men inrømmet, ja har da afbrudt et salg eller to, fordi fragten var superhøj. Desuden vil jeg lige for god ordens skyld nævne, at jeg ikke kan se kundens oplysninger FØR de har godkendt en ordre, så kan jeg bare se deres brugernavn og email.

/Christina 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:17

Det med fragtfri kan jeg godt se, er ikke så nemt med 2 speditør valg..
Men jeg tror det ville være godt, hvis det var mere tydeligt, hvad du tager for fragt..

Kunden ved jo ikke, at du ikke kan se deres oplysninger og at du ikke vil misbruge dem til at sende spammails og lign.. Det ved jeg selvfølgelig godt du ikke vil, men hvis man ikke er vant til at handle på nettet og ikke er så tryg ved det, tror jeg ikke man vil skrive oplysninger ind, med mindre man skal købe og det ved man først om man vil, når man har set de samlede omkostninger.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)