Så er min butik endelig klar. Jeg vil rigtig gerne vide hvad I synes om den, især hvis det er positivt /Christina www.gavepakkeriet.dk |
Hej Christina,
Hvis du kun vil høre det positive, kan du jo ikke lave forbedringer, så her kommer det negative...
Den skrift du bruger på hele siden, synes jeg er lidt svær at læse, især fx størrelsesguiden.
Under forhandlere har du angivet dine leverandører, så måske skulle det hedde leverandører i stedet?
Det er første gang jeg har set en indkøbsvogn og ikke indkøbskurv, men du regner med at der skal være meget i :-)
Du har i dine handelsbetingelser et punkt der hedder: Ansvarsfraskrivelse...
Der står at i fraskriver jer ansvaret for manglende adgang til website eller service? Den forstår jeg ikke helt.. så hvis jeg ikke kan komme i kontakt med jeres servicekontor pr telefon, så er det ikke jeres ansvar? Og hvordan kunne det overhovedet påvirke min bestilling? Er det du mener, at hvis fx hjemmeside serveren går ned er det ikke dit ansvar?
Der står noget med at i bruger et amerikansk checkout system til at behandle ordren. Det ville jeg vælge at lade være med at skrive, da mange er bekymrede for at bruge kort på nettet og kan måske blive mere bekymrede. skriv blot at i ikke tager alm. dankort, ikke hvorfor.
Kan virksomheder heller ikke få tilsendt faktura? Hvis ikke, skal du overveje at lave det om, for vi handler kun med virksomheder og ca. 60 % af vores kunder ønsker at få tilsendt faktura, mange har ikke adgang til firmakortet, hvis det er en større virksomhed.
Og endeligt... hvorfor kan man ikke se hvad fragten bliver? Du skriver at der bliver lagt fragt på, men hvordan vil du opkræve penge for fragten, hvis jeg fx betaler 1000 kr for en kurv får jeg så en regning ved siden af, på 100 kr for fragt? jeg ville ikke bestille et sted, hvor jeg ikke kunne få at vide hvad fragten blev, da man jo tit oplever høje ekspeditions- og fragtgebyrer.
Se når nu det er sagt... så synes jeg dine hjemmesidefarver er pæne og jeg kan godt lide ideen. jeg kan også godt lide det mønster du har i baggrunden.
Det var ikke lutter positivt, men mon ikke du kan bruge det her til mere end hvis du bare fik ros :-))