Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavepakkeriet er åbent

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min butik endelig klar. Jeg vil rigtig gerne vide hvad I synes om den, især hvis det er positivt Wink

/Christina

www.gavepakkeriet.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:23

Hej Christina,

Hvis du kun vil høre det positive, kan du jo ikke lave forbedringer, så her kommer det negative... Wink

Den skrift du bruger på hele siden, synes jeg er lidt svær at læse, især fx størrelsesguiden.

Under forhandlere har du angivet dine leverandører, så måske skulle det hedde leverandører i stedet?

Det er første gang jeg har set en indkøbsvogn og ikke indkøbskurv, men du regner med at der skal være meget i :-)

Du har i dine handelsbetingelser et punkt der hedder: Ansvarsfraskrivelse...
Der står at i fraskriver jer ansvaret for manglende adgang til website eller service? Den forstår jeg ikke helt.. så hvis jeg ikke kan komme i kontakt med jeres servicekontor pr telefon, så er det ikke jeres ansvar? Og hvordan kunne det overhovedet påvirke min bestilling? Er det du mener, at hvis fx hjemmeside serveren går ned er det ikke dit ansvar?

Der står noget med at i bruger et amerikansk checkout system til at behandle ordren. Det ville jeg vælge at lade være med at skrive, da mange er bekymrede for at bruge kort på nettet og kan måske blive mere bekymrede. skriv blot at i ikke tager alm. dankort, ikke hvorfor.

Kan virksomheder heller ikke få tilsendt faktura? Hvis ikke, skal du overveje at lave det om, for vi handler kun med virksomheder og ca. 60 % af vores kunder ønsker at få tilsendt faktura, mange har ikke adgang til firmakortet, hvis det er en større virksomhed.

Og endeligt... hvorfor kan man ikke se hvad fragten bliver? Du skriver at der bliver lagt fragt på, men hvordan vil du opkræve penge for fragten, hvis jeg fx betaler 1000 kr for en kurv får jeg så en regning ved siden af, på 100 kr for fragt? jeg ville ikke bestille et sted, hvor jeg ikke kunne få at vide hvad fragten blev, da man jo tit oplever høje ekspeditions- og fragtgebyrer.

Se når nu det er sagt... så synes jeg dine hjemmesidefarver er pæne og jeg kan godt lide ideen. jeg kan også godt lide det mønster du har i baggrunden.

Det var ikke lutter positivt, men mon ikke du kan bruge det her til mere end hvis du bare fik ros :-))

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:28

HEj Christina

Jeg er enig med Nina - selvfølgelig er det rart, at høre noget pænt, men du kan ikke rigtig bruge det til noget!

Når jeg åbner din side, kan jeg kun se menuen til venstre - hvis jeg vil læse tekst skal jeg scrolle ned. Så umiddelbart får jeg en tom side, og den forlader dine kunder lynhurtigt.

Mht. betingelser: Du skriver et sted, at man kan betale med Dankort, og et andet sted, at det kan man ikke. Så du skal nok bestemme dig. I øvrigt bør du læse PBS' forretingsbetingelser for at få en Dankort indløsningsaftale. Hvis du skal have sådan en, skal du ændre nogle ting på din side, bl.a. skal dine virksomhedsoplysninger være meget mere synlige. Du skal også beregne fragten med i check ud, for kunden må ikke opkræves mere, end han/hun har godkendt. Det gælder i øvrigt indløsningsaftaler for alle betalingskort hos PBS, dvs. også Visa/mastercard osv.

Din baggrund er pæn, og dine varer ser interessante (om end noget kostbare) ud. Hvordan siker du i øvrigt, at en kurv er pæn efter en tur rundt om Post Danmark?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Hej Nina,

Tak for din tilbagemelding. Jeg vil tage dine kommentarer til efterretning, jeg er enig et langt stykke af vejen. Med hensyn til fragten, så forstår jeg ikke helt hvad du mener, fragten fremgår jo tydeligt når man vælger fragt under bestillingen. Men måske tænker du på under handelsbetingelser?

/Christina 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Hej Kirsten,

Tak for din tilbagemelding. Man kan altid bruge til noget at få ros Smile  Men selvfølgelig er mine to hovedformål med at nævne min hjemmeside her, at gøre opmærksom på mig selv, og at gøre sitet bedre.

Det er da trist at du kun kan se menuen til venstre. Jeg har åbnet min hjemmeside på fem forskellige computere nu, både mac og PC og jeg har ikke oplevet dette problem. Men det må vi da helt klart kigge nærmere på. Det er ikke bare fordi vores logo lige skal have et par sekunder til at loade?

Vi venter på at papirarbejdet går igennem fra PBSs side, derfor 2Checkout i mellemtiden. Jeg er dog blevet godkendt af PBS, det blev jeg med det samme.

Som jeg skriver flere steder, både under handelsbetingelser og under beskrivelsen til de færdigpakkede kurve, så sender vi helst, af hensyn til kurvens udseende, færdigpakkede kurve med bud. Derfor anbefaler vi folk at pakke den selv, hvis de helst vil have den med Post Danmark. Så pakker vi tingene forsvarligt ind, det gør vi naturligvis altid, vedlægger indpakningspapiret og så kan kunden selv sammensætte kurven derhjemme. Det er også praktisk, hvis der skal mere i.

/Christina 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:00

Hej Christina

Mht. visning af siden: Nej, det er ikke et spørgsmål om at loade. Når jeg åbner din side, har jeg menuen til venstre, og længere nede (i højre side) kommer indholdet incl. logo. Det starter lige neden for menuen. Hvilken skærmopløsning og -størrelse har du checket med?

Mht. PBS: Efter du er godkendt (kreditvurderet) gennemgår de din side, og hvis der er kommentarer (fx skal butiksoplysninger være synlige på alle sider) får du den tilbage, og den går ikke igennem før den lever op til kravene. Så du sparer dig selv for arbejde og tid, hvis du checker det med det samme.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Hej Kirsten,

Jeg har ikke skærmopløsningen på dem alle sammen, men jeg har tjekket på forskellige størrelser mellem 14 tommer og op til 24 tommer.

PBS har intet nævnt om mere synlige butiksoplysninger, jeg har lige tjekket min godkendelsesmail igen for 27. gang (bare for at være HELT sikker, hæ hæ). Når det så er sagt, vil jeg da overveje om vores kontaktinfo skal vises nederst på siden så den er synlig hele tiden.

/Christina 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 19:07

Hej Christina

Jeg vil blot lige nævne at jeg har præcis samme problem som Kirsten. Nemlig at jeg kun kan se din menu og derefter kan jeg scrolle ned og så kan jeg se indholdet (det til højre).. Det er jo temmelig træls når man skal scrolle ned for at se indholdet og det gælder alle de sider, som jeg har set i din shop.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:12

Samme problem hér: Umiddelbart ser jeg kun menu'en. Hvis jeg så scroller ned, finder jeg produkterne. MEN: Det kræver at jeg opdager jeg skal scrolle ned ........

Lidt info for min 'testkørsel':

• Browser: Explorer 6.0
  • Skærm: 19" 4:3 format; 1280*1024 pixcels

- Håber der kan hjælpe dig til at identificere problemet - for med mindre man bare VIL finde proukterne, så gør man det ikke når man skal køre ned på siden....

Martin
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:38

Hej Christina, jeg er en gammel mand på næsten 50 (bare nævnt så du "segmentere" mig fra, hvis jeg ikke er i din primære kundegruppe:-),

men altså på mig virker det således, umiddelbart:

1) Teksten, den er ualmindeligt svær at tyde og der er godt nok meget af den !

2) Det er godt nok mange menuer, skal jeg igennem alt det inden jeg bestiller en kurv :-/

Jeg oplever (det  er måske min Vista?), nogen overskrifter flyder ind i undermenuerne.

Jeg kan sagtens se at det er et smart design, men jeg mener det er et voldsomt "overkill" , når jeg handler på internettet holder jeg meget af at "blive holdt i hånden" , dvs. jeg træffer mine valg trinvis (f.eks trin 1 baby/voksen > trin 2 færdig kurv / bestem selv > trin 3 osv) , salgs- og leveringsbetingelser , fragt etc, det kan jeg sagtens vente med indtil jeg skal bekræfte købet. Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg ofte benytter interflora i mit firma til den slags anledninger og den syntes jeg er rigtig god med opbygning, jeg kan træffe nogen hurtige valg uden de store dikkedarer og det holder vi gamle folk osse meget af ;-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)