Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp til side om “gratis hjemmeside med eget domæne”

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så tror jeg gerne at jeg vil bestille 1.000 domæner hos dig hvis jeg kan få det til 0,-

Skide være med hjemmesiden - den finder jeg ud af selv at lave.

Jeg bliver da også lidt bekymret, når I tilbyder at lave SEO optimering til kunder for 1000,- om måneden, og så spørger du om hvordan I får Jeres egen hjemmeside højere op på Google?

Det er skisme dårlig reklame!

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit indspark.
Kan da se, at det jeg skriver på siden kan misforståes som at man gratis kan få domænerne. Det er selvfølgelig ikke tilfældet.
Men køber du 1000 domæner og vil have en hjemmeside til ville jeg jo skulle levere det til dig. Hvilket nok får mig til at revidere om jeg burde have et maks pr. kunde ;-)

Mht. 1000 kr/mrd er det jo ikke kun SEO-optimering men også Google Ads mm. man får. Og det er vel ok at ville blive bedre og tager da også gladeligt imod virksomheder der tilbyder gratis analyser af diverse hjemmeside-ting. Og 1000 kr./mrd for hjemmeside, værktøjer til SEO overvågning, Google Ads hjælp og fri support er vel ikke i overkanten for en sådan service.

Men tak igen. Meget brugbar info.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For 1.000,- om måneden, hvor meget af det bruger I så på Google Ads?

Jeg har den holdning, som vestjyde, at jeg gerne vil betale en gang og så er det MIT, jeg ville ikke gå og betale 1.000,- om måneden. Det kan godt være at opstarten er lidt dyre ved at man køber en designer til at lave tingene, men tilgengæld så bliver det gjort korrekt (forhåbentligt) og så er vedligeholdelse minimal i forhold til at skulle betale 12.000,- for at have en hjemmeside om året?

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man betaler selv for reklamerne på google så det er tiden til optimering og overvågning man får.
Men pakken er der nu mest for at have mere end en pakke og styre folk hen mod de to billige.

Og det er jo smag og behag mht. betaling for en hjemmeside. Mine kunder er meget glade for altid bare at kunne ringe og få hjælp uden det koster noget. Jeg undgår også at have månedlige udgifter til noget jeg selv har nogenlunde styr på men regnskabsprogram som jeg intet kender til betaler jeg gladeligt for.

Tak igen ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ók.

Så går vi lige tilbage til dit spørgsmål - du spørger om hvordan du får din egen hjemmeside højere op på Google, alligevel tilbyder du dine kunder SEO optimering?

Hvis jeg tager hen til en Automekaniker og siger "min bil vil ikke starte", så regner jeg ikke med han spørger "Hvad fejler den"...

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg indrømmer blankt, at jeg ikke er verdensmester og sagtens kan blive bedre.
Derfor spørger jeg.
Men jeg mener sagtens jeg kan hjælpe mine kunder med dette selvom jeg ikke er ekspert. Og det afspejler prisen jo også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder ALDRIG at binde mine kunder. De fleste hjemmesider jeg laver ligger mellem 15 - 20 timer a 600,-

Så er ALT klaret!

- Brugertilpasset design til kunden.
- SEO optimeret
- SEO undervisning til brugeren, så de kan lidt selv.
- Optimeret hastighed.
- 1. års hosting.
- inkl. opsætning af webshop (Hvis de vil have det).
- Opsætning af betalingsmuligheder.
- Fragtregler.
- GRATIS Google My Business
- GRATIS Google Analytics konto.
- GRATIS Google Search Console.
- Fri support de første 3 mdr.
- Fri antal mailadresser

Jeg leverer et 100% færdigt produkt til tilfredse kunder - og så betaler de KUN for mit tidsforbrug.

Så kan kunden betale fra 399,- om året (alt efter pladsforbrug) for at ligge på min egen webserver, inkl. backup og systemopdateringer.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det synes jeg jo er dyrt og i mange tilfælde overkill. I hvert fald til min målgruppe.
Men super der er plads til os begge.
Og tak for inputs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår slet ikke hvordan du tillader dig at tilbyde dine kunder SEO, uden selv at kunne lave SEO på din egen forretning. Ej heller hvordan dine priser nogensinde kan skabe resultater på både SEO og Google Ads. 

Men til sagen, der begås nogle fejl:

  • Fravær af ordentligt gennemarbejdet content
  • Title- og metatags 
  • Strukturerede data
  • Backlinks fra højkvalitets domæner
  • Du linker ud fra siden i vildskab
  • Pagespeed i lighthouse er ikke imponerende, med en time to interactive på 12 sekunder
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)