Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændres fradraget på lønmodagerløn, når man både har hoved samt bibeskæftigelse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge iværksættere og selvstændige

Jeg søger nogle der kan forklare mig Skats fradragsregler når man har selvstændig virksomhed som bibeskæftigelse.

Det er ikke lykkedes mig at finde nogen der har den specifikke viden-endnu

Min udfordring ligger i at jeg har tjent ca 100K på cvr med momsregistrering i 2019. Derefter bliver jeg så lønmodtager og oplever at jeg ikke kan få et fradrag på min A-skat, på trods af at alt er registreret korrekt i forskudsopgørelse.

Er dette virkelig korrekt.

Min fremtidige indtjening for 2019 på cvr, forventes at blive minimal.

Alle svar imødekommes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt korrekt- Du har stadigt dit fradrag samlet, men for at skatten af det selvstændige skal blive betalt - tages fradrag for lønindkomst ned til 0 - og derefter kommer opkrævning. Du HAR så betalt skatten af det som står i forskud for det selvstændige. Intet fradrag er tabt, men da skat jo skal betales under det år man tjener pengene, så gøres det altid på den måde
bliver din 2019 indtægt mindre, så skal du rette forskud - så kommer fradrag tilbage - Ser skat siden, at det var for at undgå skat, så KAN de låse fremtidigt forskud, men så længe du angiver det så korrekt som muligt, så er alt godt

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)