Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ung ansat har måske stjålet?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arne:

Du mener formentlig "indiceret" eller "deduceret" (https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=inducere).

I øvrigt anbefaler jeg intet. Det er din fortolkning af hvad jeg siger og den er forkert.

Nej, jeg mener såmænd inducere. Check pkt. 2 i dit eget link ".....inducere skyldfølelse...." Men altid lækkert at få slået tingene opWink

Synes du skal prøve at læse dine indlæg i tråden. Generelt skriver du kun om at at fyre, lyve om fyringsårsagen, at man ikke vil have tyveknægte ansat, "subjektiv sikker" (som erstatning for rent faktisk at være sikker) etc. og det er jo svært ikke at tage det som en kommentar til sagen i tråden, det er anledningen til disse indlæg.

Uanset hvad, er der ikke meget balance, i det du skriver. Der er ikke meget fokus på, om tvivlen skulle komme medarbejderen til gode, måske var "sladderen" ikke sand etc... 

Men vi bliver vist ikke enige, så tror bare at jeg stopper her....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor:
Ganske enkelt ikke enig vedrørende dit ordvalg, men den falder tilbage på dig.

Som tidligere nævnt, er beslutningen i sidste ende arbejdsgiverens. At beholde medarbejderen er det klart enkleste, idet arbejdsgiver derved ikke skal foretage sig noget, hvormed status qua bibeholdes.

Kan du ikke lige være så sød og påpege hvor det er, at jeg mener, at arbejdsgiveren skal fyre medarbejderen?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)